نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در گذشته به غرب تمایل داشتند این مدت اندیشه، رفتار و افکار اسکتبار را شناختند.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در آیین معارفه امام جمعه دهدشت اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی در جلسات اداری و در جامعه جدی گرفته شود و تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید کرونا را تمام شده حساب کنیم، افزود: به لطف خدا و تلاش همه جانبه مسؤولان و همراهی مردم روزی فرا خواهد رسید که شاهد غلبه بر این ویروس منحوس خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حسینی کهگیلویه را مهد تمدن و فرهنگ و دارای مردمی، دلسوز، انقلابی و ولایی دانست و گفت: از مردم دهدشت، همه اقشار، گروهها و طوایف که چند سالی خدمتشان بودم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم کهگیلویه انسان‌های آبرومند و با صفا بودند در صمیمیت خاص این چند سال در کنارشان بودیم. تلاش بر این بود در ابعاد گوناگون از کهگیلویه دفاع کنیم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگرچه امروز از جهت فیزیکی ممکن است توفیق ملاقات روزانه مردم این شهرستان را نداشته باشیم و دلتنگ عزیزان باشیم، اضافه کرد: اما قلب‌ها نزدیک است و مسؤولیت سنگین‌تر. امروز اگر فاصله‌ها زیاد شده اما علاقه ما به شما عزیزان بر جای خود باقی‌ است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: از ستاد نماز جمعه دهدشت که سالیان متمادی زحمت کشیدند به خصوص از حجت‌الاسلام برسیاه که علاوه بر مسؤولیت ستاد و دفتر در امورات عمرانی زحمات بسیار کشیدند تشکر و قدردانی دارم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه را همایش قدرت نظام اسلامی دانست و افزود: بعد از کرونا شاهد شکوه بیشتر نماز جمعه خواهیم بود چرا که سطح افکار مردم طی این مدت تغییر کرده است.

امام جمعه سابق دهدشت ادامه داد: اندیشه و افکار و اعمال غرب طی این مدت بیشتر نمایان و شناخته شد. در فضای کرونایی فاجعه‌های دلخراشی از جمله خرید اسلحه، سرقت ماسک، تا رها شدن سالمندان و... در غرب اتفاق افتاد.همچنین نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد بر انها افزود.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: مردمی که تمایل به غرب داشتند در فضای کرونایی امریکا را بیشتر شناختند.

وی در بیان ویژگی‌های امام جمعه گفت: امام جمعه نماد جامعه روحانیت محل اعتماد و اتکال مردم است و امام جمعه جدید با تجربه‌ای که دارد این شایستگی را دارد که ملجا و مورد اعتماد مردم و مسیولین باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =