برهانی: مگر در انگلیس، لیورپول را قهرمان کردند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعیین قهرمان در زمین فوتبال واقعا شیرین و جذاب است. امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود، ولی فیفا هر چه بگوید قطعا فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها به آن عمل خواهند کرد.

به گزارش جام جم، آرش برهانی پیشکسوت استقلال هم مثل خیلی‌ها نگران آینده این باشگاه است. به هر حال استقلال مشکلات زیادی دارد و مشخص نیست چه زمانی حل و فصل خواهد شد. او معتقد است مدیریت درست منابع مالی و ثبات مدیریتی تنها راهکاری است که می‌تواند آرام آرام استقلال را از این وضعیت نجات دهد. او همچنین درباره وضعیت لیگ برتر نظر جالبی دارد.

ابتدا از تعطیلی لیگ برتر شروع کنیم. پیش بینی تو از آینده چیست؟

نمی‌توان پیش بینی کرد، ولی الان فوتبال در اکثر کشورها تعطیل است. بازیکنان هم مثل مردم در خانه هستند و بیرون نمی‌آیند. دلمان به این خوش بود که آخر هفته بازی‌های خودمان را داشته باشیم یا اول هفته بازی‌های اروپایی را. منتها دیگر در جریان وضعیت هستید. فقط خدا خدا می‌کنیم انشا الله اوضاع بهتر شود و دوباره زندگی همه مان به حالت عادی برگردد. این که لیگ چه زمان برگزار می‌شود یا برگزارنخواهد شد، چیزی نیست که من بتوانم درباره اش صحبت کنم. به هر حال فدراسیون هم یکسری قوانین دارد و تابع ستاد ملی کروناست. از طرفی شنیده ایم قرار است فیفا درباره لیگ‌ها تعیین تکلیف کند، ولی بهترین حالت این است که لیگ‌ها دوباره از سر گرفته شوند.

این را به خاطر استقلالی بودنت می‌گویی؟

خیلی‌ها نظرشان این است. آیا در انگلیس لیورپول را با اینکه اختلاف امتیازی اش با رقبا خیلی زیاد بوده است قهرمان لیگ برتر کرده اند؟ باز هم می‌گویم تصمیم گیرنده در این زمینه مسوولان هستند. ولی به هر حال تعیین قهرمان در زمین فوتبال واقعا شیرین و جذاب است. ما هم مثل شما بی خبر. امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود، ولی فیفا هر چه بگوید قطعا فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها به آن عمل خواهند کرد.

اخیرا جلسه‌ای با آقای سعادتمند داشتید. چه زمانی این باشگاه به شرایط خوبش می‌رسد؟

تا زمانی که بتوانیم ثبات مدیریت داشته باشیم. اکثر مدیران می‌آیند و استعفا می‌کنند. این هم به خاطر مشکلاتی است که در باشگاه وجود دارد. به نظرم باید یک فکر اساسی شود. الان به هر حال آقای سعادتمند مدیرعامل باشگاه است و می‌خواهد با جدیت به کارش ادامه دهد، اما آینده قابل پیش بینی نیست. استقلال یکسری مشکلات مالی دارد که باید حل شود، وگرنه می‌تواند برای باشگاه خیلی دردسر درست کند. به هر حال پرداخت بدهی‌ها هم مشکل است. باید بهترین مدیریت روی مسائل مالی صورت بگیرد. استقلال متاسفانه در بحث مسائل مالی درست مدیریت نشده است.

این تعطیلی لیگ هم یک جورهایی به نفع استقلال شد تا مصدومانش برگردند.

از این جهت خوب بود، ولی قطعا این تعطیلی برای تیم‌ها خوب نیست و لیگ را سرد می‌کند. زمانی هم طول می‌کشد تا تیم‌ها بتوانند از نظر بدنی به شرایط عادی برگردند. باید منتظر آینده باشیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =