اجرای بیش از یک هزار پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان

در طی سال گذشته ، یک هزار و ۱۱۱ پروژه ی عمرانی برق رسانی با حجم سرمایه گذاری به مبلغ ۱۶۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در سطح شهرستان سمنان به انجام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با بیان این خبر گفت: با جذب یک هزار و ۲۹۳ مشترک جدید ، این مدیریت در حال حاضر به قریب ۱۰۰ هزار مشترک برق خدمات ارائه می نماید.

مهدی پاک طینت با اعلام این که برای خدمات دهی به متقاضیان و مشترکین جدید و توسـعه زیرساخت ها ، ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی دایر گردیده افزود : به مـنظور تغـذیه برق اشـتراک های پذیـرش شده و ایـجاد ظرفیت های لازم برای مشترکان ، ۳۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت پنج هزار و ۴۶۰ کیلو ولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان نصب و مورد بهره برداری واقع شده است.

وی با عنوان این که در راستای پروژه ی کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه ها، ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر کابل خودنگهدار در سال ۹۸ احداث گردیده یادآور شد : اصلاح خطوط برق رسانی شهرستان برای استمرار خدمات دهی به مشترکین ، همواره در دستورکار این مدیریت قرار دارد و در سال قبل ، ۳۱ هزار متر شبکه های فشار متوسط و فشارضعیف شهرستان ، بهسازی شده است.

پاک طینت به احداث هشت هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر برای توسعه روشنایی اشاره کرد و اظهار داشت : نصب ۷۱۲ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی شهرستان ، از جمله اقدامات صورت پذیرفته محسوب می شود.

وی اضافه کرد : احداث شبکه فشار متوسط زمینی پست چهارراه مازندران تا پست زمینی ابوذر و بلوار شهید مدّرس و بهسازی روشنایی این بلوار ، اصلاح خط ۲۰ کیلوولت هوایی خطوط مسیر جاده نظامی،  فیدر بهارستان و مسیر تیپ ۱۲ قائم (عج) و فیدر فرودگاه ، ایجاد روشنایی بلوار ماندگار ، تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستای آبخوری به کابل خودنگهدار و تجهیز پست زمینی بوستان ، به عنوان اقدامات  شاخص به انجام رسیده در عرصه خدمت رسانی به شمار می رود.

وی تصریح کرد : تعدیل بار پست های برق ، احداث ایستگاه های هوایی توزیع برق با هدف کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ ، اصلاح شبکه فشارمتـوسط زمینی خـیابان امام حسین (ع) ، ایجاد پسـت پد مانتد خیابان شیخ فضل ا... نوری و بلوار ولی عصر(عج) با هدف بهبود پروفیل ولتاژ، بهبود ولتاژ برق کوچه رحمت واقع در خیابان طالقانی ۱۰ با احداث پست هوایی ، اصلاح کابل روغنی فشار متوسط به کابل خشک دما بین پست زمینی بهداشت و فرهنگ ، اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستای جام و دوزهیر و بهسازی خط ۲۰ کیلوولت فیدر ریونکوه ، در قالب برنامه های پیش بینی شده ای هستند که برای سال جاری به اجرا درخواهند آمد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =