طرح احداث و اصلاح ۳۰ ایستگاه توزیع برق در شهرستان سمنان

به منظور تغذیه برق و استمرار خدمات دهی به مشترکان، طرح احداث ۱۰ پست و اصلاح ۲۰ دستگاه ترانس هوائی توزیع برق در شهرستان سمنان به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با عنوان این موضوع گفت: با توسعه و بهسازی این تعداد ایستگاه هوائی توزیع برق با قدرت چهار هزار و۷۵  کیلوولت آمپر در شش ماهه نخست امسال، هم اینک ظرفیت پست های برق این شهرستان به ۳۱۵ هزار و ۷۵ مگاولت آمپر رسیده است.

مهدی پاک طینت با عنوان این که برای تامین برق متقاضیان و مشترکان شش هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع برق به بهره برداری رسیده افزود: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی از ابتدای سال تاکنون ، سه هزار متر کابل خودنگهدار دایر گردیده است.

وی با ابراز این که ۱۲ هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی به منظور کاهش خاموشی های ناخواسته و پایداری خطوط برق رسانی بهینه سازی شده تصریح کرد: نصب ۳۸  دستگاه کنتور هوشمند طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) در شش ماهه ابتدای سال ، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

وی با اعلام این که ۵۸۳ پروژه عمرانی برق رسانی در مدت زمان قید شده اجرا و به بهره برداری رسیده خاطرنشان کرد:  مبلغ ۶۴۱ میلیارد و ۳۷۱  میلیون ریال در جهت اجرائی نمودن این تعداد از پروژه ها هزینه گردیده است.

پاک طینت یادآور شد: نصب ۱۳ دستگاه ترانس هوائی در نقاط هدف از محل کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ، احداث پست هوائی و شبکه در بلوار های کارگر و قدس ، آیت اله مدنی ، نهضت و شهرک گلستان با هدف کاهش شعاع تغذیه، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات با نصب ۹۹۵ کیلوولت آمپر پست هوائی ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای آبخوری جهت اصلاح و بهینه سازی و پیشگیری از سرقت و برقراری شبکه فشار متوسط ، به عنوان اهم اقدامات دیگر اجرا شده از آغاز سال جاری تا زمان حاضر می باشد.

وی اعلام کرد: احداث خطوط فشار متوسط هوائی وزمینی خروجی از پست ۶۳ کیلوولت امیرکبیر ، بهسازی شبکه های فشار متوسط زمینی با هدف افزایش قابلیت اطمینان خطوط برقی و روشنائی معابر محدوده پارک کومش ، از برنامه های پیش بینی شده برای سه ماه سوم سال جاری محسوب می گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =