۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
«ضد آب»، راهی جشنواره آمریکایی شد

فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داود رضایی به یک جشنواره بین‌المللی در آمریکا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «ضد آب» ساخته داود رضایی از مربیان انجمن سینمای جوانان ایران، در پنجاه‌ و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int'l  آمریکا، به نمایندگی از ایران نمایش داده خواهد شد.

این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم که توسط دانشجویان اداره می‌شود، جدا از نگاهی هنری به آثار، از نظر برقراری ارتباط و بیان مشکلات فردی و اجتماعی نیز به آن‌ها می‌نگرد. در این دوره بعد از داوری هزاران آثار ارسالی نزدیک به ۱۶۹ اثر انتخاب و سپس نزدیک به ۳۰ اثر از جمله «ضد آب» برای اکران برگزیده شده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «سیامک در کودکی قربانی کودک‌آزاری بوده، و بعد از آن حادثه هیچ‌گاه رنگ آرامش و ثبات را ندیده است. هنوز سایه سنگین آن اتفاقات لحظه‌لحظه زندگی سیامک را فرامی‌گیرد و او را ترک نمی‌کند. سیامک حالا بعد از ۲۰ سال با مردی روبرو می‌شود که باعث همه این اتفاقات بوده …»

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: داوود رضایی(نویسنده و کارگردان)، بهزاد ترکی‌زاده(مدیر تصویربرداری)، همایون کاشانی(تصویربردار زیرآب)، علی‌عرفان فرهادی(طراح صحنه و لباس)، مسعود جورسرا(مدیر تولید و مجری طرح)، داود رضایی(تهیه کننده).

پنجاه و سومین دوره جشنواره جهانی فیلم Humboldt Int'l  آمریکا که قرار بود ۲۴ تا ۲۸ آوریل (۴ تا ۸ اردیبهشت) در خلیج هامبولدت شهر آرکاتا ایالت کالیفورنیا برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی در زمان و مکان و نحوه برگزاری شده است.

۵۷۲۴۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =