مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی ریگا در کردستان تمدید شد

مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره منطقه‌ای دانشجویی فیلم کوتاه ریگا در کردستان تا پنجم بهمن امسال تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عدنان زندی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۳۰ دی امسال بود که این زمان تا پنجم بهمن ماه تمدید شد.

دبیر سومین جشنواره منطقه ای دانشجویی فیلم کوتاه ریگا با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور شرکت کنندگانی از استان های کردستان، همدان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و لرستان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن امسال در سنندج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره به منظور شناسایی و حمایت از پتانسیل‌های جدید فیلمسازی، ایجاد انگیزه برای دانشجویان رشته سینما، حمایت از آثار دانشجویی و ایجاد بستری برای تبادل تجربیات دانشجویان برگزار می‌شود.

زندی یادآور شد: بخش‌های اصلی فیلم شامل فیلم‌های کوتاه، داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی و بخش ویژه هم مخصوص رقابت فیلمسازان بومی استان است.

دبیر سومین جشنواره منطقه ای دانشجویی فیلم کوتاه ریگا به شرایط آثار ارسالی اشاره کرد و گفت: مدت زمان فیلم‌ها حداکثر ۴۰ دقیقه و تاریخ تولید آثار هم باید سال ۹۵ به بعد باشد و فیلمسازان نیز باید دانشجوی در حال تحصیل یا فارغ‌التحصیل سال ۹۶ به بعد در یکی از مراکز علمی کاربردی استان‌های شرکت کننده باشند.

وی با اشاره به اینکه هر فرد حداکثر ۲ اثر می‌تواند به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند، تصریح کرد: خلاصه فیلنامه در صفحه نخست نوشته شده باشد و ارسال پنج نسخه از فیلمنامه که با سایز ۱۴ تایپ شده باشد الزامی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =