پلمب ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در جزیره کیش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از تشدید نظارت بر اماکن عمومی و پلمب۱۰۵ واحد صنفی متخلف در کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش سرگرد “محمد زنگانه ” از پلمب ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در کیش خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت جزیره کیش و با تشدید اجرای طرح های نظارت بر اماکن عمومی۹۳ واحد خانه شبانه و۱۲ واحد صنفی پلمب شدند.
وی افزود: پس از تقویت واحدهای نظارتی با همکاری قوه قضائیه، معاونت گردشگری از مراکز توزیع اقلام بهداشتی، تفریحی، گردشگری و ارائه دهنده خدمات به مردم که ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند به صورت ویژه بازدید به عمل آمد.
سرگرد زنگانه ادامه داد: این طرح طی چندین مرحله در سطح جزیره صورت گرفته که از بیش از ۱۹۰۰ واحد واحد صنفی بازدید شد که تعداد ۱۰۵ واحد به علت انجام فعالیت برخلاف ضوابط ابلاغی شورای سلامت، عدم رعایت اصول بهداشتی و نقض مصوبه شورای سلامت اقدام به اجاره واحد کردند که پلمب شدند.
زنگانه تصریح کرد: از همه عزیزان فعال در واحدهای صنفی که به صورت ویژه و خودجوش برای سلامت خود و مردم همکاری خوبی را با دستگاه های نظارتی دارند و تابع ضوابط شورای سلامت هستند، تقدیر می کنم و از همه این عزیزان تقاضا دارم در شرایط کنونی سلامتی را مقدم بر دیگر امور خود بدانند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش پل ارتباطی مردم با پلیس را سامانه ۱۱۰ معرفی کرد و افزود: شماره ۰۹۳۴۷۶۸۳۶۵۳ از سوی گردشگری برای دریافت تخلفات بوده که همشهریان می توانند علاوه بر ارسال پیامک از طریق فضای مجازی، واحد های صنفی که بر خلاف ضوابط ابلاغی شورای سلامت جزیره اقدام می کنند را گزازش کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =