توجه به رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم صورت گیرد/ وضعیت قرمز استان در  کرونا

استاندار سمنان گفت: در بحث کرونا در استان همچنان در وضعیت قرمز قرار داریم و نیاز است تا رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، گفت: اقدامات مطلوب و ارزشمندی در بحث مدیریت بیماری کرونا در استان انجام شد و موفقیت های چشمگیری نیز حاصل شد اما همچنان در استان در خصوص این بیماری در وضعیت قرمز قرار داریم و نیاز است تا مردم همواره رعایت موارد و مسائل بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: انتشار ویروس کرونا از ماه های پایانی سال گذشته در کشور صورت گرفت که در استان ما نیز روز سوم اسفند سال ۹۸، اولین مورد ابتلا شناسایی و بلافاصله ساختار مناسب تهیه و تمامی آمادگی لازم ایجاد شد و دانشگاه های علوم ‌پزشکی ما در سمنان و شاهرود توانستند خدمات خوب و مطلوبی ارائه دهند.
آشناگر با بیان اینکه دوره قبلی با پیک بستری ۵۱۰ نفری در مراکز درمانی استان امروز به ۱۲۰ نفر رسیده است، افزود: انشالله با ادامه این روند نزولی در بحث کرونا، بتوانیم در کمترین زمان ممکن به روال گذشته بازگردیم.

وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در سطح کشور و استان آغاز شده است، خاطر نشان کرد: مردم پایه اصلی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی هستند و این بدان معناست که زین پس مردم محور اصلی رعایت موارد و اصول بهداشتی هستند و تک تک‌ افراد جامعه باید به این موضوع توجه داشته باشند.

استاندار سمنان در پایان صحبت های خود در این بخش از نیروهای خدمات درمانی و بهداشتی، دستگاه های نظامی، امنیتی، شورای تامین استان ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات، ارتش، فرمانداران، بخشداران، شهراداران، تشکلها و خیرین و گروه های جهادی، شوراهای شهر و روستا و دهیاران و تمامی عزیزانی که در این مقوله کمک حال بودند، صمیمانه تقدیر و قدردانی کرد و گفت: انشالله با همین انگیزه روند خدمات رسانی ادامه یافته و به سمت مهار و کنترل بیماری گام برداریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =