هدایت و حمایت از فعالیتهای فرهنگی با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر تحقق می یابد

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت اهالی فرهنگ و هنر گفت: وظایف این وزارت خانه در هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت های فرهنگی صرفا با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر جامه عمل به خود می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری روز شنبه در آیین معرفی خود اظهار داشت: ارشاد اسلامی نباید صرفا به جمع کوچکی از پرسنل اداری محدود شود هر چند همین ساختار وظیفه زمینه سازی مشارکت اهل فکر را بر عهده دارد.

وی با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر اعتماد به وی در سپردن این مسوولیت خطیر افزود: در پاسخ به این اعتماد همه همت خویش را برای انجام رسالت خطیر پیش رو به کار می گیرم.

فلاح لاله زاری همچنین خدمت در عرصه فرهنگ استان کهن و با قذمت سمنان با بهره مندی از هزاران سال تاریخ و صدها عنصر هویتی را سهل و ممتنع خواند و گفت: مهمترین وجه و وجه شناختی استان سمنان مفاخر فرهنگی و عرفای نامی و بزرگان علم و اندیشه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر انقلاب اسلامی ابلاغ شده را به عنوان خطوط کل مسیر تحول دهه چهارم انقلاب و چراغ راه همه اجزاء و ارکان نظام یادآور شد و گفت: در این بیانیه توجه به جوانان و استفاده از ابزار و امکانات نوین و تلاش برای تغییر سبک زندگی از مهمترین رویکردهای این رهنمود است.
در این مراسم که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و جمعی از مسوولان فرهنگی و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد با معرفی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرکل قبلی تجلیل به عمل آمد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =