اعطای کمک‌هزینه ازدواج به ۱۶۰۰ نیازمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۹۸، زمینه ازدواج ۱۶۳۸ نیازمند با هزینه ۵ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در استان فراهم شده است.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی ملک پور بیان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران از رویکردهای این نهاد است.
وی با اشاره به اعطای جهیزیه به ۱۰۹۴ نوعروس نیازمند افزود: از این مجموع ۹۱۷ نفر، فرزند دختر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و مابقی نیز دختران نیازمند غیرتحت حمایت بوده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه یکی از رویکردهای این نهاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق ازدواج مجدد آن‌ها است ادامه داد: ۱۳۲ زن سرپرست خانوار نیز کمک‌هزینه ازدواج دریافت کرده‌اند.
ملک پور با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است گفت: همچنین هدیه ازدواج نیز به ۴۱۲ فرزند پسر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.
وی بابیان اینکه بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =