دستگاه زباله‌سوز اهدایی شهرداری ووهان پیدا شد: روی آب است

مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی تهران هنوز به کشور وارد نشده و به گفته شهردار تهران «روی آب است».

زهرا نژادبهرام در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در توضیح بیشتر تذکرش در خصوص تأخیر در تحویل هدایای کشور چین به شهر تهران گفت: پس از اقدام شهرداری تهران در خصوص حمایت‌هایی که از شهر ووهان چین داشت و در راستای دیپلماسی شهری انجام شد، شهردار پکن هدایایی به کشور ما ارسال کرد که ۳۰ تن ملزومات بهداشتی و یک زباله‌سوز بیمارستانی بود و در آن اسم شهر تهران نیز آورده شده بود. از شهردار تهران درخواست کردیم با توجه به اینکه بیش از یک سوم کشته‌شدگان ناشی از ویروس کرونا، مربوط به تهران است و حجم بالایی از زباله بیمارستانی را داریم، تدابیر ویژه‌ای برای ترخیص این زباله‌سوز انجام دهد.

وی افزود: در گفت‌وگویی که با شهردار تهران داشتم، وی اعلام کرد که «درخواست مشابهی نیز از سمت شهر قم مطرح شده و زباله‌سوزی که قرار است وارد شود، متعلق به تهران است». در جریان تذکر من، برخی از اعضا عنوان کردند که این دستگاه زباله‌سوز به شهر قم رفته که در تماسی تلفنی با شهردار متوجه شدم دستگاه زباله‌سوز تهران هنوز به کشور وارد نشده و به گفته شهردار همچنان روی آب است. با توجه به اولویت تهران، جمعیت ۱۰ میلیونی و میزان جانباختگان، استفاده از این زباله‌سوز متعلق به شهر تهران است.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =