نشست مهدی روشنفکر با مدیرعامل بانک رفاه کشور

نشست منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در نشست با اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد،دکتر مهدی روشنفکر در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: انتظار می‌رود بانک رفاه کارگران در زمینه پرداخت تسهیلات ابلاغی دولت برای مقابله با مشکلات ناشی از کرونا، مسکن روستایی، نهادهای حمایتی، تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، مشاغل خرد و خانگی، اشتغال روستایی-عشایری و ازدواج به استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری از بازنشتگان سازمان تامین اجتماعی تحت پوشش این بانک به دلیل مشکلات ناشی از کرونا نیازمند وام کم بهره هستند که انتظار دستور مساعدت از طریق شعبات استان داریم.

روشنفکر بیان کرد: دولت پرداخت اقساط تسهیلات قرض الحسنه را تا خرداد ماه تمدید کرده اما سایر کارگاه‌های دارای کارگر بیمه شده هم اکنون علیرغم مشکلات مشغول فعالیت هستند انتظار است برای حفظ اشتغال انها در شرایط موجود تسهیلات انها نیز در استان کمتر برخوردار ما تا پایان کرونا استمهال ( تمدید) شود.

وی با بیان اینکه در برخی از مناطق بویراحمد و دنا بویژه در مناطق حاشیه شهر یاسوج با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم، افزود: ضروری است بانک رفاه کارگران برای احداث مدرسه در این مناطق تدبیری بیندیشد.

اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری و دغدغه منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای رفع محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه ارائه تسهیلات در بخش‌های مختلف در صورت ارائه پروژه‌های دارای توجیه اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: برای احداث مدرسه در مناطق مورد نظر منتخب مردم در مجلس یازدهم نیز در آینده تدبیر لازم اندیشیده می‌شود و با هماهنگی این مهم عملیاتی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =