ادریس آلبا و همسرش صندوق ۴۰میلیونی برای کمک تاسیس کردند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آدریس آلبا و همسرش که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند صندوقی را برای کمک به دیگران به راه انداختند.

 در حالی که ادریس آلبا و همسرش تنها علائم خفیفی از ویروس کرونا داشتند، اما آلبا می‌گوید که او و همسرش پس از ایتلا به این ویروس، زندگی خود را تغییر داده اند. او همچنین این تجربه را کاملا ترسناک و مضطرب کننده توصیف کرد.

او هفته گذشته به آسوشیتدپرس گفته بود: می‌دانید همه افراد به نوعی هر چیزی را که ما احساس کرده ایم، آن‌ها نیز احساس می‌کنند، اما به نظر من این موضوع یک محرک است.

این بازیگر انگلیسی معتقد است که باید در این شرایط درس‌هایی را یاد گرفت، و پاندمی ویروس کرونا یک یاد آوری بود که به ما نشان دهد دنیا به خواست شما نخواهد چرخید.

او همچنین اضافه کرد: به نظرم باید در تمام دنیا هر ساله یک هفته در قرنطینه بماند تا این زمان‌ها را در خاطر داشته باشیم. یکدگیر را به خاطر بیاوریم. من واقعا این کار را انجام می‌دهد.

این بازیگر به همراه همسرش سابرینا البا، در حالی با آسوشیتدپرس صحبت کردند که در حال همکاری با سازمان ملل متحد برای کاهش تاثیر کووید ۱۹ بر روی کشاورزان و تولیدکنندگان غذا در مناطق روستایی هستند.

همسر البا می‌گوید: مردم فراموش کرده اند که ۸۰ درصد از جمعیت فقیر در مناطق روستایی زندگی می‌کنند. چیزی که ما را در این شرایط نگران می‌کند و اینکه چرا دست به تاسیس این صندوق گرفته ایم آن است که این افراد در حال فراموش شدن هستند.

آلبا و همسرش، در نقش‌های جدید خود به عنوان سفیر نیکوکار سازمان ملل، به نیروهای صندوق توسعه کشاورزی برای احداث یک صندوق ۴۰ میلیون دلاری پیوسته اند.

این بازیگر معتقد است که در این شرایط همه‌گیری ویروس، مردم متاطق روستایی و فقیر بیش از همه در حال تحمل سختی هستند.
او گفت: اگر تصور کنید که در یک روستایی زندگی می‌کنید که هیچکس حتی اسم و یا جمعیت روستای شما هم نمی‌داند، و اینکه شما در زاغه‌ای زندگی می‌کنید که یک اتاق دارد و شش نفر در آن زندگی می‌کنند. رعایت فاصله اجتماعی یک چیز خنده دار است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =