دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان در ۲۱ استان تشکیل شد

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از افتتاح دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان در استان مازندران خبر داد و گفت: پس از افتتاح دادسرای انتظامی در استان مازندران مجموعا در ۲۲ استان دادسرای انتظامی مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از افتتاح دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان در استان مازندران خبر داد و بیان کرد: روز چهارشنبه دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان در استان مازندران به صورت ارتباط از راه دور راه اندازی خواهیم کرد.
دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکنون دادسرای انتظامی در ۲۱ استان راه اندازی شده است، پس از افتتاح دادسرای انتظامی در استان مازندران مجموعا در ۲۲ استان دادسرای انتظامی مستقر خواهد شد.

وی گفت: در مجموع ۹ استان باقی می‌ماند که در این خصوص از وکلا و کارشناسان دعوت به عمل آمده است تا در دوره دادیاری شرکت کنند و پس از مشخص شدن دادیاران این ۹ استان، طی چند ماه آینده در این استان‌ها دادسرای انتظامی را راه اندازی خواهیم کرد و پس از آن در سراسر کشور دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان مستقر خواهد بود.
 
47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378979

برچسب‌ها