ادامه پرداخت تسهیلات کمک معیشتی به بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه‌ی پرداخت تسهیلات کمک معیشتی ۳ میلیون تومانی به بیمه‌شدگان خبر داد

خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد : عیسی کریمی» در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه تا پایان اسفند ۹۸، به بیش از ۱۰۰ خانوار بیمه شده‌ی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، تسهیلات ۳ میلیون تومانی کمک معیشتی را پرداخت کرده‌ایم، گفت: این کار ادامه دارد و درصدد هستیم تا گروه‌ دیگری را هم تحت پوشش ببریم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های در دست اجرای صندوق بیمه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد بازگرداندن افرادی است که از غافله‌ی بیمه پردازی عقب مانده‌اند، گفت: افرادی که در فروردین، اردیبهشت ۹۹ و اسفند ۹۸ به سبب بحران کرونا از بیمه‌پردازی جامانده‌اند را تحت حمایت قرار می‌دهیم. آنها می‌توانند با پرداخت حق بیمه سال گذشته، مجدد بیمه پردازی خود را از سر بگیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد درباره خدمات این نهاد بیمه‌گر در دوران قرنطینه، گفت: برای اینکه افراد تردد خود را در کارگزاری‌ها و سطح شهر متوقف کنند، کارگزاری‌ها شناسهی بیمهشدگان را برای آنها ارسال می‌کنند تا حق بیمه خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

کریمی افزود: حتی از بستر وب برای ثبت نام متقاضیان جدید استفاده می‌کنیم و نیاز به حضور فیزیکی را برداشته‌ایم. شناسه‌ی بیمه‌ای افراد تازه وارد هم برای آنها ارسال می‌شود تا از همین طریق حق بیمه خود را پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: در همین حال بدون الزام به حضور فیزیکی، مستمری فوت‌شدگان را برای خانوارها برقرار می‌کنیم؛ اما برای افرادی که می‌خواهند مستمری از کارافتادگی دریافت کنند، فعلا به دلیل تصمیماتی که برای مدیریت بحران کرونا در سطح استان گرفته شده، امکان تشکیل‌ کمیسیون‌های پزشکی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ضوابط حفاظت فردی در برابر ویروس کرونا را به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا هیچکس به دلیل عدم اطلاع از آنها دچار مشکل نشود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مستمری فروردین ماه در روز یکشنبه هفته گذشته خبر داد و افزود: این صندوق بیمه‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار بیمه شده و ۷۳۰ خانوار مستمری‌بگیر دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =