۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۲:۴۰

کارمندان بانکی در شهر کلگری کانادا مورد شبیخون یک سارق مسلح واقع شدند .

آنها پس از حبس شدن در یکی از اتاقهای بانک شاهد بودند که چطور سارق با حوصله تمامی پول نقد موجود را به سرقت می برد .به گفته پلیس این سرقت در اولین ساعات روز پنج شنبه  در یکی از شعبه های بانک تی دی رخ داد و سبک کار سارقین با سرقتهای معمول کاملا متفاوت بود.به گفته گرانت میلر یکی از مسئولین پلیس کلگری بالارفتن میزان خشونت و سرقت در این شهر باعث نگرانی پلیس شده و آنها در تلاش هستند تاهویت سارق و همدست او که در بیرون بانک حضور داشته را مشخص کنند.

همه چیز کاملا عادی بودو کارمندان در حال باز کردن درب ورودی در شعبه ای در شمال شرقی شهر در ساعت شش  ونیم صبح بودند که با فردی مسلح روبرو شدند . سارق همگی آنها را در یکی از اتاقهای بانک حبس کرده و بدون اینکه به کسی جراحتی وارد کند مقادیر نامعلومی پول نقد را به سرقت برده است .این چهاردهمین سرقت از یک مرکز مالی در شهر کلگری در چند ماه اخیر به شمار می رود . میلردر ادامه گفت :وقتی فردی با یک اسلحه به شما نزدیک می شود و خواهان پول های بانک است ، کارمندان گزینه دیگری بجز تسلیم شدن ندارند . اما شیوه کار این سارق جالب بوده چون هر ساله بیش از 60 سرقت بانک  در کانادا رخ می دهد اما این شیوه را در دو سه سال اخیر ندیده بودیم.

آخرین سرقت با این روش سه سال و نیم قبل در همین شهر رخ داده بود ولی پلیس معتقد است این دو سرقت نمی توانند ارتباطی با هم داشته باشند.با این حال میلر برنامه ریزی سرقت را فراتر از کار یک  سارق معمولی دانست .

تورنتو سان/18 مارس

56182

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =