رییس کلانتری 137 نصر تهران از دستگیری یک سارق سابقه دار با 14 فقره سرقت خودرو طی روز گذشته در تهران خبر داد و گفت: متهم سه بار به اتهام سرقت خودرو و حمل مواد مخدر دستگیر شده است.

سرهنگ علی باسلوسی رییس کلانتری 137 نصر تهران در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در محدوده غرب تهران ماموران کلانتری 137 نصر تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا ماموران حین گشت زنی در خیابان 26 گیشا به یک دستگاه خودرو پراید با یک سرنشین مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در استعلام به عمل آمده، مشخص شد خودرو متهم به نام "محمد حسین" دارای سابقه اعلام سرقت از کلانتری148 انقلاب می باشد.

سرهنگ باسلوسی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم چهار قطعه کارت سوخت، یک جلد گواهینامه رانندگی و از داخل خودرو کیف ابزار الات، 2 عدد شاه کلید و 4 دستگاه پنل کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 137 نصر با اشاره به اینکه متهم در زمینه های متعدد سرقت خودرو فعالیت می کرد، اظهار داشت: وی در بازجویی های به عمل آمده ضمن اقرار به اینکه سه بار به اتهام سرقت خودرو و حمل مواد مخدر دستگیر شده است، به سرقت 14 دستگاه خودرو معترف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با اعترافات متهم به 14 فقره سرقت خودرو تاکنون چهار دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است و تلاش برای کشف سایر خودرو های مسروقه ادامه دارد.

سرهنگ باسلوسی در خاتمه از تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد.
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =