آغاز توزیع گوشت تنظیم بازار ماه رمضان در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان، در سطح این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی، کریم صدیقیان گفت: 726 تن گوشت قرمز و 1211 تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه به استان آذربایجان شرقی تخصیص داده‌ شده است.

وی اظهار کرد: ذخایر مواد پروتئینی در استان مطلوب است و از این بابت در تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان ادامه داد: با تدابیر اتخاذشده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هرچقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های مباشر و فروشگاه‌های توزیع‌کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب ۳۸ هزار تومان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوارهای مصرف‌کننده به ترتیب 40 هزار تومان و ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های سازمان میدان‌ها و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =