نور استادیوم‌ها؛چالش بزرگ فوتبال در پساکرونا

تعداد قابل توجهی از ورزشگاه های تیم‌های لیگ برتری فاقد امکانات لازم برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر به ویژه در ساعات پایانی روز هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این احتمال وجود دارد که پس از ماه مبارک رمضان و در خردادماه،با کاهش شیوع ویروس کرونا رقابت های لیگ برتر از سر گرفته شود. رقابت هایی که احتمالا تا اواخر تیرماه هم به طول خواهد انجامید و به دلیل گرمای هوا،احتمالا در ساعات ابتدایی شب برگزار خواهد شد.

در صورتی که سازمان لیگ بخواهد مسابقات را زیر نور برگزار کند برخی از تیم‌ها با چالشی جدی مواجه می‌شوند و باید خیلی زود ورزشگاه‌های خود را به شرایط استاندارد برسانند تا میزبانی مسابقات را از دست ندهند. وضعیت نور بسیاری از ورزشگاه‌های کشورمان پایین‌تر از حد استاندارد است و اگر سازمان لیگ بخواهد جدی با این موضوع برخورد کند تیم‌هایی چون سایپا، پیکان، نفت، شاهین و پارس جنوبی با مشکل مواجه خواهند شد ولی احتمالا سازمان با تیم‌ها مراعات خواهد کرد تا بتوانند در ورزشگاه‌های خانگی میزبان رقبا باشند. از طرفی در مسابقات لیگ برتر بعضا شاهد قطع شدن برق ورزشگاه‌ها هم بوده‌ایم که در صورت برگزاری بازی‌ها زیر نور ممکن است باز هم از این دست اتفاقات را ببینیم. اگر سازمان لیگ قصد داشته باشد بازی‌های لیگ یک را هم زیر نور برگزار کند آن وقت وضعیت بدتر خواهد شد. چرا که اغلب تیم‌های لیگ یکی دارای ورزشگاه استاندارد نیستند و بعید است بتوانند میزبان بازی‌ها در زمان تاریکی باشند.

مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =