۲۲ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع شد

۲۲ هزار بسته معیشتی روز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین و جمعی از مسوولان میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در مراسم توزیع توزیع ۲۲هزار بسته معیشتی که در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تعدادی از مشاغل و فعالیت‌ها تعطیل و بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات اقتصادی و چالش‌های معیشتی مواجه شدند.
جمالی پور افزود: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، ستاد کمک مومنانه با همکاری سپاه صاحب الامر استان شکل گرفت و مردم نیک اندیش، خیران، کارآفرینان و اقشار مردم برای واریز کمک‌های خود به آن استقبال کردند.
او اضافه کرد: امروز در مرحله اول این طرح، ۲۲ هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار خواهد گرفت و فاز دوم آن در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و فاز سوم در روز عید سعید فطر میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.
جمالی پور با بیان اینکه جو همکاری بسیار خوبی میان مسوولان استان در این زمینه شکیل گرفته است، گفت: این حرکت، نوعی همدلی و انسجام را بین مردم و مسوولان رقم زد و باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و بخش خصوصی برای جمع آوری این کمک‌ها قدردانی کنیم.
استاندار قزوین تصریح کرد: امیدواریم این حرکت مقدمه‌ای برای تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در سطح جامعه باشد و انسجام شکل گرفته میان مردم و مسئولان نیز همچنان تداوم یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =