۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان

ایرنا نوشت : استمرار اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق مختلف استان، توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران و پلمب ۲ نانوایی در بندرگز از جمله خبرهای کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

شهروند علاقه‌مند حیات وحش، یک بهله پرنده سنقر تالابی کم رمق و مصدوم را برای مداوا تحویل اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان داد.

این شهروند بندرترکمنی این پرنده ناتوان را در یکی از محلات ساحلی این شهر مشاهده و برای سیر مراحل درمان و تغذیه به اداره منتقل کرد که این پرنده پس از طی دوره درمان و ثبت اطلاعات مورفولوژیکی و تیمارداری در زیستگاه های طبیعی منطقه رها می شود.

رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای کلاله گفت:نیروهای راهداری این شهرستان در روزهای گذشته با استفاده از امکانات و ماشین آلات این اداره اقدام به ریزش برداری، بازگشایی دهانه پل ها، تسطیح و پاکسازی شانه حریم محور راه روستایی اجن سنگرلی ، صالح آباد ، کاظم خوجه ، یکه قوز علیا و سفلی کردند.

قائم مقام اداره کل بهزیستی گلستان از تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و آموزشی ویژه کودکان در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد.

عضو هیات امنای مسجد پابندی های مقیم گرگان گفت: در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۳۰۰ بسته معیشتی - حمایتی به ارزش تقریبی هر بسته  ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین اقشار محروم توزیع شد.

نورعلی رضایی از استمرار اجرای این طرح خبر داد و از خیرین خواست با توجه به برگزار نشدن سفره های افطاری در رفع دغدغه های نیازمندان مشارکت کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با بیان اینکه قرارگاه جمع آوری کمک های مردمی در امامزادگان و بقاع متبرکه تشکیل شد گفت: قرارگاه مردمی شهدای سلامت این اداره بیش از ۱۴۰ هزار ماسک را تولید و بین مردم توزیع کرد.

فرماندار بندرگز گفت : ۲ نانوایی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا جریمه و پلمب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت : با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه شروع به کار فعالیت صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، شروع مجدد فعالیت‌های آموزشگاه های انجمن خوشنویسان گلستان میسر است.

عادله کشمیری اظهار امیدواری کرد که مدیران آموزشگاههای انجمن خوشنویسان گلستان با رعایت مسایل فردی و اجتماعی و طرح فاصله گذاری هوشمند از شیوع و انتشار ویروس کووید ۱۹ جلوگیری کنند.

 رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اهمیت رعایت ایمنی موتورسواران و نقش آن در کاهش تلفات جاده ای گفت: پارسال با برگزاری ۳۷ گردهمایی ارتقای ایمنی، ۲ هزار و ۱۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران استان توزیع شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =