توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش بهزیستی خوزستان

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: بهزیستی استان خوزستان با هماهنگی آستان قدس رضوی، بازاریان و اصناف اقدام به تهیه و توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش استان کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ؛ غلامرضا صدیق‌راد،  اعلام کرد: بهزیستی استان خوزستان با هماهنگی آستان قدس رضوی، بازاریان و اصناف اقدام به تهیه و توزیع سبدهای غذایی بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش استان کرده است.

وی همچنین عنوان کرد: بهزیستی در نظر دارد در ایام ماه مبار رمضان اقدام به برگزاری جشنواره عصر جدید کرونایی ویژه فرزندان تحت مراقبت در مراکز شبانه روزی و کودکان ترخیصی در خانه به صورت مجازی و به منظور افزایش ساعات بهره‌وری نوجوانان و همسوسازی فعالیت مدیران مسابقاتی در قالب قرایت و ترتیل قرآن، بیان و ترجمه حدیث، تعریف قصه‌های قرآنی، زندگانی ائمه اطهار، اذان و خواندن صحیح نماز برگزار کند.

صدیق راد گفت: ما همچنین در نظر داریم ماسک،گان، سرپوش و پاپوش تولید شده در ۲۶ مرکز غیردولتی که تحت نظارت بهزیستی هستند را بین مددجویان، خانوارهای تحت پوشش و مراکز نگهداری و درمانی توزیع کنیم.

وی با اشاره به اشتیاق مردم برای کمک رسانی به هم‌نوعان، بیان کرد: اشخاصی که تمایل به کمک و واریز مبالغ جهت حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی را دارند می‌توانند از طریق واریز مبالغ به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان اقدام کنند، همچنین تمامی مراکز و مجتمعات بهزیستی در سراسر استان آمادگی لازم جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان را دارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =