اعلام نیاز آسایشگاه کهریزک برای دریافت اقلام بهداشتی ضدکرونا

ایرنا به نقل ازروابط عمومی موسسه خیریه کهریزک نوشت: آسایشگاه کهریزک همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از نیکوکاران دعوت کرد با اهدای نذورات خود، این آسایشگاه را جهت تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی در برابر ویروس کرونا یاری کنند.

زندگی مددجویان در خانه و خانواده بزرگ کهریزک وابسته به سخاوتمندی نیک‌اندیشانی است که می‌توانند سهمی از زندگی بخشی به این عزیزان را تامین کنند.
در این فراخوان آمده است:‌ ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم‌تر برای یاری به نیازمندان جامعه است و چه نیک است که این یاری، تهیه ملزومات بهداشتی بیش از سه هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک باشد.
آسایشگاه خیریه کهریزک، رمضان امسال در حالی‌که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان ادای برخی نذورات و برگزاری مراسم افطاری فراهم نیست، از خیرین دعوت می‌کند تا با نذری متفاوت، کمک رسان در تامین اقلام بهداشتی، درمانی و محافظتی، برای کنترل این ویروس باشند.
نیکوکاران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا حضور در دفاتر این موسسه در سطح شهر تهران و البرز، نسبت به برآورده کردن نذورات خود اقدام کنند.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =