۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
برگزاری ۴۰ جشن گلریزان مجازی در خوزستان

ایسنا نوشت :مدیرعامل ستاد دیه خوزستان با اشاره به شیوع کروناویروس و عدم برگزاری تجمعات، از برگزاری ۴۰ جشن مجازی گلریزان در استان در ماه رمضان خبر داد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت هاشم‌نیا ، اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمعات، از ابتدای امسال تاکنون جشن‌های گلریزان به صورت مجازی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروز پنجاه و یکمین جشن مجازی گلریزان برگزار می‌شود، افزود: از طریق فضای مجازی، ماجرای زندانی شدن یک فرد توضیح داده می‌شود و با کمک خیرین، مبلغ مورد نیاز جمع‌آوری می‌شود.

هاشم‌نیا ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون حدود هشت جشن مجازی گلریزان در خوزستان برگزار شده و تلاش می‌شود تا پایان این ماه مبارک در مجموع ۴۰ جشن مجازی گلریزان برگزار شود.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان‌ به سر می‌برند که چهار نفر از این تعداد، زن هستند. در میان این زندانیان، جوان‌ترین زندانی ۱۹ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۶۵ سال دارد. برای آزادی همه این تعداد زندانی، بیش از ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود در ماه رمضان امسال ۵۰ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیرین آزاد شوند. سال گذشته ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد در خوزستان وجود داشت که ۲۳۰ نفر از این تعداد، با کمک خیرین در طول سال آزاد شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =