نماینده ولی فقیه در استان همدان: امکان بازگشایی مساجد استان همدان وجود دارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص تقسیم بندی استانها، احتمال بازگشایی مساجد استان از دهم ماه مبارک رمضان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با اعلام اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تقسیم بندی استانها به قرمز، زرد و سفید، امکان بازگشایی مساجد استان همدان وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط مطلوب استان در کنترل کرونا، احتمال بازگشایی مساجد استان‌های کم خطر و سفید، از روز دهم ماه مبارک رمضان امکان فراهم شده است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگری از کرونا و قرار گرفتن استان‌ها به ترتیب خطر پذیری قرمز، زرد، سفید، مناطق و شهرهایی که در منطقه کم خطر و سفید قرار دارند می‌توانند مساجد و اماکن متبرکه خود را بازگشایی کنند.

نماینده ولی فقیه  در استان همدان افزود: بعضی از شهرستان‌های استان همدان بر اساس آمار ستاد مقابله با کرونا استان در وضعیت سفید و کم خطر قرار دارند و این شهرستان‌ها از روز دهم ماه مبارک رمضان می توانند، مساجد و اماکن متبرکه خود را بازگشایی کنند.

آیت الله شعبانی موثقی از مردم فهیم استان همدان خواست با رعایت اصول و فاصله گذاری بهداشتی از فیوضات ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده معنوی را داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =