ثبت‌نام برای جذب سربازمعلم در آموزش‌وپرورش مازندران آغاز شد

ایرنا نوشت : اداره‎کل آموزش‎و‎پرورش مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام جذب داوطلبان سربازمعلم از امروز سه‌شنبه خبر داد و اعلام کرد که این کار تا روز دوشنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به نوشته این اطلاعیه ، اداره کل آموزش وپرورش استان مازندران در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش صرفا با مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته وزارت خانه و رشته های تحصیلی تعیین شده برای سال تحصیلی۴۰۰-۱۳۹۹ به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش پذیرش کند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که مشمولین واجد شرایط باید برگه آماده به خدمت ( اعزام ) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه به تاریخ اعزام اول تیر (۰۱/ ۰۴ /۹۹) و یا اول مرداد (۰۱/ ۰۵/ ۹۹ ) و اول شهریور  (۰۱ /۰۶/ ۹۹) در اختیار داشته باشند و ارائه دهد.

آموزش و پرورش مازندران همچنین اعلام کرد با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی که کسری خدمت ندارند، متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از "خروج قبل از پایان سال تحصیلی" و هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت هستند.

بر اساس این اطلاعیه تمامی پذیرفته شدگان نهایی سربازمعلمی در تاریخ ۰۱/ ۰۴/ ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد و کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد که از داوطلب خدمتی که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرده، ثبت نام به عمل نمی آید.

به نوشته این اطلاعیه ، درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی سبب لغو اعزام می گردد و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند، متقاضیان می بایست در مهلت ثبت نام ، نسبت به ابطال در خواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی اقدام کنند.

آموزش و پرورش مازندران یکی از شرایط جذب سرباز معلم را داشتن اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب دانست و تاکید کرد : ار نظر سلامت جسمی نیز گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش و پرورش مازندران باید ارائه شود.

متقاضیان جهت اطلاع بیشتر به ادارات آموزش وپرورش شهرستان و مناطق مورد تقاضا مراجعه نمایند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =