راه‌اندازی مراکز نوآوری و تعاونی‌های جوانان خراسان‌جنوبی

برای نخستین بار در خراسان جنوبی مراکز نوآوری و تعاونی‌های جوانان راه اندازی می‌شود تا محصولات تولیدی جوانان به صورت ساماندهی در بازار عرضه شود.

 به گزارش  خبرآنلاین ازخراسان جنوبی ؛ عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: استفاده از مراکز نوآوری و روش‌های جدید تامین مالی خرد و روش‌های جدید دریافت و پرداخت در حوزه تعاونی‌ها از جمله اقدامات مثبت این طرح است.

 او افزود: تشکیل تعاونی‌های جوانان زمینه ساز انقلاب و جهش شغلی و ساماندهی فعالیت‌های کاری جوانان در خراسان‌جنوبی خواهد بود.

عزیزی مشکل اشتغال جوانان را از چالش‌های بزرگ این قشر عظیم و مولد جامعه دانست و بیان کرد: در جهت تسهیل تشکیل مراکز نوآوری و تعاونی جوانان خراسان‌جنوبی اداره کل ورزش و جوانان، تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های متولی امور جوانان قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی عنوان کرد: امیدواریم راه‌اندازی مراکز نوآوری و تعاونی جوانان بتواند بخشی از مشکلات شغلی و کاری این قشر را حل کند و از این رهگذر بتوان در زمینه مسکن، تحصیل و اوقات فراغت نیز گام‌های بلندتری برداشت.

او ادامه داد: در پی برگزاری جلسات مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، مقرر گردیده با هماهنگی استاندار فضایی با متراژ ۷۰۰ مترمربع در اختیار مراکز نوآوری و تعاونی جوانان خراسان‌جنوبی قرار گیرد.

احمدی‌زاده، سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی نیز گفت: با مکاتبه با معاونت علمی رئیس جمهور با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان این فضا تجهیز خواهد شد.

تعاونی‌ها و مراکز نوآوری جوانان پیرو ابلاغ تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به امضاء دو وزیر متبوع رسیده تاسیس می‌شود.

این تعاونی‌ها در جهت اشتغال، ساماندهی محصولات تولیدی جوانان خراسان‌جنوبی برای عرضه در بازار تشکیل و همچنین کنترل آسیب‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =