استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همچنان رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها ضروری است

استاندار و نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یاد همه اموات و درگذشتگان استان اعم از آن‌هایی که به دلیل کرونا درگذشته‌اند و سایر درگذشتگان از ابتدای اسفند گذشته را که به دلیل رعایت پروتکل‌ها بدون برگزاری مراسم خاکسپاری کرده اند گرامی داشتند.

به گزارش "خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی دنا و ارتباط با شبکه ملی شما و شبکه استانی استان سمنان با خانواده عزادار و داغدار از ویروس کرونا ابراز همدردی کردند و از طریق این برنامه زنده تلویزیونی به آنان تسلیت گفتند.

استاندار و نماینده، ولی فیه در کهگیلویه و بویراحمد یاد همه اموات و درگذشتگان استان اعم از آن‌هایی که به دلیل کرونا درگذشته‌اند و سایر درگذشتگان از ابتدای اسفند گذشته را که به دلیل رعایت پروتکل‌ها بدون برگزاری مراسم خاکسپاری کرده اند گرامی داشتند.

حسین کلانتری ابتدا سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: این بانوی مکرم و بزرگ همه هستی خود را برای حفظ و گسترش دین مبین اسلام هزینه کرد.

کلانتری در این گفتگوی زنده تلویزیونی از همراهی، همدلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: همچنان رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها و توجه ویژه به هشدارهای متخصصان ضروری است.

کلانتری از مردم استان خواست همانگونه که تا به امروز به خوبی رعایت کردند و با ستاد ملی و استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همبستگی و انسجام خوبی داشتند، خواست از برگزاری مراسمات و جشن‌های شادی و عزا و شرکت در اجتماعات و برنامه‌های پرترافیک و شلوغ بپرهیزند.

وی خاطر نشان کرد در کشور جمعیت کثیری جان خود را از دست دادند که به همه کسانی که عزیانشان را از دست دادند صمیمانه تسلیت گفت و در غم همه این عزیزان شریک هستیم.

استاندار خاطرنشان کرد در استان ما بر اثر ویروس کرونا ۹ عزیز را از دست دادیم که باید به خانواده همه این عزیزان تسلیت گفت و با تک‌تک آنان ابراز همدردی کرد.

استاندار افزود: کسانی که عزیزان و نزدیکان خود را از دست دادند به دلیل حفظ جان همنوعان، دوستان و آشنایان نتوانستند مراسم تشییع و تدفین برپا کنند که این خود نشان دهنده درک عمیق و فهم بالای مردم ایران و استان است.

کلانتری از تاکید وزیر کشور و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیام آنان برای همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و عزادار متاثر از ویروس کرونا خبر داد و گفت: افراد سفر کرده و از دست رفته عزیزان ما هستند و به بازماندگان و خانواده آنان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

وی در پایان گفت: تنها راه مقابله با این ویروس رعایت و حفظ اصول بهداشتی است و باید مردم استان پایبند پروتکل‌های بهداشتی باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =