۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
وقتی راهی به جز شکایت نمی‌ماند!

به نظر می‌رسد تنها راه گرفتن مطالبات برای مربیان خارجی شکایت به فیفاست. راهی که باعث شده احکام بسیاری علیه فوتبال کشورمان صادر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چند سال اخیر شاهد حضور مربیان خارجی زیاد در فوتبال کشورمان و به خصوص تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت بوده‌ایم. مربیانی چون کارلوس کی‌روش، وینفرد شفر، برانکو ایوانکوویچ، آندرا استراماچونی، گابریل کالدرون و مارک ویلموتس که با دستمزدهای بالا به کشورمان آمدند و اغلب آن‌ها تاثیر مثبتی هم روی وضعیت فنی فوتبال کشورمان گذاشتند.

امروز هیچ یک از این مربیان در ایران حضور ندارند و از تیم‌های ما جدا شده‌اند ولی با وجود این جدایی اغلب آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند مطالبات خود را دریافت کنند و مجبور به شکایت از فیفا شده‌اند. اتفاقی که باعث کی‌روش، برانکو و شفر علیه کشورمان حکم بگیرند و شکایت بقیه هم به زودی محکومیت ایران را به همراه خواهد داشت. این حجم از شکایات علیه فوتبال ایران باعث شده وجهه کشورمان در فیفا به شدت تخریب شود؛ اتفاقی که عامل اصلی آن مدیرانی هستند که بدون مطالعه قرارداد می‌بندند و فوتبال ایران را به مشکل مواجه می‌کنند. این موضوع برای بازیکنان خارجی هم وجود دارد و بسیاری از آن‌ها مجبور می‌شوند برای دریافت حق و حقوق خود راهی فیفا شوند.

255 41

کد خبر 1384623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =