آزادسازی حریم رودخانه تنگه ی مهریان در یاسوج/تصاویر

در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری خبر از برخورد با متخلفانی داد که بستر و حاشیه این رودخانه را تصرف کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد ؛به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز با حضور مقام ارشد قضای استان عملیات آزاد سازی حریم این رودخانه آغاز شد.

دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان که در صحنه حضور داشت در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری میزان در یاسوج اظهار داشت: این آزاد سازی از منطقه معروف به دو آب که شامل ۲ رودخانه تنگه کبوتری و رودخانه ای که از آب چشمه ی آب نهر سرچشمه می گیرد به طول تقریبی ۶ کیلومتر آغاز شد.

دکتر حسن نگین تاجی با اظهار اینکه دستگاه قضایی استان برخورد با متجاوزان به بیت المال و انفال را حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه، وظیفه ی خود می داند، افزود: در راستای دستیابی به همین اهداف و برنامه تحول در دستگاه قضایی،۳۲ ویلا و باغ و تالار پذیرایی که در حاشیه این رودخانه احداث شده بود آزاد می گردد.

.مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مرحله ی اول اجرای این عملیات حد فاصل تنگه ی دو آب تا پل مهریان واقع در جاده یاسوج- اصفهان خواهد بود، اظهار کرد: قریب ۱۷ هکتار از تجاوزات صورت گرفته به رودخانه ی تنگه مهریان آزاد شد.

دکتر نگین تاجی افزود: این آزاد سازی با دستور قضایی و در راستای تبصره ۴ ماده ی۲ قانون توزیع آب و ماده ۹ لایحه رفع تجاوز به تأسیسات آب و برق انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از تلاش  های دادستان مرکز استان ،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان از حضور نیروی انتظامی که پابه پای دستگاه قضایی در این محل حاضر و پای کار بودند تشکر کرد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =