استاندار همدان: اجرای طرح های بزرگ و ماندگار در اولویت شورای شهر باشد

استاندار همدان گفت: شورای اسلامی با حفظ سرمایه های موجود در سطح شهر و اجرای طرح های بزرگ و ماندگار، باید به دنبال جلب اعتماد مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با وی سخن می گفت با اعلام اینکه شهرداری و شورای شهر با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کند، افزود: باید شورای اسلامی و مدیریت شهری، نظارت جدی و برخورد قاطع با ساخت وسازهای غیرمجاز داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه از شورا و شهرداری انتظار پیگیری اجرای طرح های بزرگ و اثرگذار را دارم، گفت: همدان ظرفیت های گسترده سرمایه گذاری در بخش های مختلف را دارد.

شاهرخی تصریح کرد: شورای شهر همدان نباید به درآمدهای شهرداری اکتفا کند بلکه باید نگاهش به جذب سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی باشد. 

وی برنامه ریزی درست و استفاده از ایده و نظریه کارشناسان خبره را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی، توسعه پایدار مدیریت شهری را شکوفا خواهد کرد.

استاندار همدان اضافه کرد: رمز موفقیت و نشاط شهر، در ایجاد زمینه برای فعالیت بخش خصوصی است که شورای شهر می‌تواند با تدوین چند طرح ماندگار و جذب سرمایه گذار به جهش تولید و ایجاد اشتغال در همدان کمک کند.

شاهرخی ادامه داد: وفاق و همدلی اعضای شورای شهر در پیشرفت کار شهرداری می‌تواند کارساز باشد.

وی در آخر گفت: تصمیمات شهرداری و مصوبات شورای شهر باید در تراز و جایگاه شهر همدان باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =