آغاز سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در مجتمع مس آذربایجان

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توصیه‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه بخش معدن، از آغاز سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و چهارصد میلیارد تومانی در مجتمع مس آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی پس از برگزاری ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی با هفت مجموعه تولیدی کشور به مناسبت هفته کارگر، در جمع خبرنگاران گفت: در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، گزارشی از آخرین وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها ارائه و راهکارها و پیشنهادهای خود را برای حل مشکلات و تحقق شعار جهش تولید با رهبر انقلاب در میان گذاشتند.

وی با اشاره به حضور تعدادی از مسئولان آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این ارتباط تصویری از محل مجتمع مس سونگون، اظهار کرد: مدیرعامل این شرکت، گزارشی از آخرین وضعیت توسعه و سرمایه‌گذاری در معادن کشور و به‌خصوص معدن مس آذربایجان را به رهبر انقلاب ارائه کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این ارتباط، بر اهمیت بهره‌برداری هرچه بیشتر از معادن و افزایش نقش‌آفرینی بخش معدن در اقتصاد ملی تأکید کردند و قطعاً رهنمودهای ایشان، انگیزه فعالان این حوزه را برای تلاش بیشتر دوچندان می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آغاز سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و چهارصد میلیارد تومانی در مجتمع مس سونگون خبر داد و گفت: طرح‌های در دست اجرای معدن مس آذربایجان در بخش‌های ذوب و پالایش، با جدیت بیشتری در سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: امیدواریم در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده، بتوانیم شاهد فعالیت و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر معدن مس آذربایجان و معدن نفلین‌سینیت در توسعه و پیشرفت استان باشیم.

براساس این گزارش، صبح امروز (چهارشنبه)، به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی برقرار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1385339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =