۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
میدان حسن‌آباد در تهران بازسازی می‌شود

فارس نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به نامه حناچی جهت تسریع در بازسازی میدان حسن آباد، گفت: شورای شهر پیگیر بازسازی و آغاز کاربری جدید این میدان قجری است.

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: معتقدم که در این زمینه باید نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد. این ستاد وضعیت مبتلایان به کرونا را رصد می‌کند و اگر شرایط به صورتی باشد که رفت و آمد با حمل و نقل عمومی خطری برای سلامت مردم ایجاد نکند، طرح ترافیک می‌تواند دوباره اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در شرایط کنونی مناسب بوده است،‌گفت: اگر شیوع کرونا همچنان ادامه داشته باشد، بهتر است طرح ترافیک اجرایی نشود و لغو بماند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از همکاران ما در شورای شهر اعلام کرده‌اند که می‌توان طرح را اجرایی کرد و تنها برای بخشی از جامعه استفاده از آن را رایگان گذاشت. تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و کادر درمان از جمله کسانی هستند که پیشنهاد شده در صورت اجرای طرح بتوانند بدون پرداخت عوارض به محدوده وارد شوند.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: به نظرم در صورتی که بستر استفاده از حمل و نقل عمومی برای تعداد بیشتر مسافران فراهم نباشد، اجرای طرح ترافیک به صلاح نیست.

وی گفت: البته در حال حاضر با لغو طرح ترافیک بار ترافیکی در پایتخت به شدت افزایش یافته و مردم از این موضوع هم گلایه‌مند هستند. همچنین روزانه تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد هم در این ترافیک گرفتار شده و این موضوع به مشکلات افزوده شده است.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: تنها در صورت فراهم شدن بستر استفاده بیشتر مسافران از مترو و کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا اجرای مجدد طرح ترافیک مشکل  نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تاخیر در ساخت و بازسازی میدان حسن آباد که سال گذشته به دلیل حادثه حریق دچار آسیب شد، گفت: شورای شهر پیگیر بازسازی و آغاز کاربری جدید این میدان است و پیروز حناچی، شهردار تهران هم نامه‌ای برای بازسازی سریع این میدان به مسوولان مربوطه ارسال کرده است.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازسازی میدان و کاربری جدید آن در حوزه فرهنگی باشیم.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1385534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =