ریاست قالیباف بر مجلس مبارک بادا /زاکانی نایب رئیس می‌شود یا نیکزاد؟ /پیش‌بینی کاربران خبرآنلاین از نتیجه رقابت سنگین بر سر کرسی ریاست

کاربران خبرآنلاین درباره رئیس و نواب رئیس اول و دوم مجلس یازدهم نظرات متفاوتی را مطرح کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا آغاز به کار مجلس یازدهم، گمانه زنی ها درباره کرسی های مهم مجلس آینده هر روز وارد فاز جدیدی می شود، برخی که کاندیدای ریاست بودند انصراف می دهند چون علیرضا زاکانی و برخی دیگر نیز گویا درحال معاملات پشت پرده برای گرفتن سهم و کنار رفتن از میدان رقابت بر سر کرسی ریاست هستند، سهمی چون کرسی نواب رئیسی.

در میان اسامی که برای کرسی ریاست و نواب رئیسی مجلس یازدهم مطرح می شود، هم قالیباف، آقاتهرانی، میرسلیم، شمس الدین حسینی و نیکزاد حضور دارند هم حاجی بابایی، فریدون عباسی، مسعود پزشکیان، زاکانی، میرتاج الدینی و ....

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود «به نظر شما چه کسانی رئیس و نواب رئیس اول و دوم مجلس یازدهم می شوند؟». پاسخ‌هایی که کاربران به این سوال دادند قابل توجه بود. 

قالیباف معقول‌تر از یک احمدی‌نژادی است

تعداد قابل توجهی از کاربران خبرآنلاین، قالیباف را، رئیس مجلس یازدهم دانستند. مثلا کاربری نوشت:« آقای قالیباف چون سوابق و کاریزمای مدیریتی خوبی دارد، برای ریاست مجلس گزینه مطلوبی است. اما به دو مشاور در زمینه اقتصاد و مسکن که در آن ها دچار مشکلاتی فراوانی هستیم نیاز دارد ، پس به نظرم آقای حسینی وزیر (سابق) اقتصاد احمدی نژاد و آقای نیکزاد وزیر (سابق) راه و شهرسازی احمدی نژاد بعنوان نواب اول و دوم مطلوب می باشند.»

دیگری هم نوشت:« نیازی به پیش بینی ندارد. رییس مجلس قطعا قالیباف خواهد بود. زیرا فرد مطمئنی است و کاملا میتواند مجلس را کنترل کند. ضمنا قالیباف با لاریجانی هماهنگ است اما پایداری ها ناهماهنگ هستند.» کاربری هم نوشت:« طبعا آقای قالیباف را معقول تر و حرف شنو تر می‌دانند تا یک احمدی نژادی.» 

نسیم هم برای خبرآنلاین نوشت:« واقعا زاکانی و قالیباف و حسینی و امثالهم ازیک طیف هستند. قوی محکم و همصدا. ریاست قالیباف برمجلس مبارک بادا. مبارک بادا بر تمام کائنات عالم.» فردی که نام خود را منتشر نکرده است، در پاسخ به نسیم نوشت:« نسیم خانم شما احتمالا از فک و فامیلای قالیباف نیستی؟ کائنات عالم این وسط چه بهره از ریاست باقر خان می بره؟»

رضا آذر نوشت:« ۱- حاجی بابایی رئیس می شود چون مخالف ندارد و همه قبولش دارند ۲- قالیباف نایب رئیس اول چون پایداری ها ریاستش رو قبول ندارند ۳- زاکانی هم نایب دوم چون بالاخره این ها هم یک سهم می خواهند.» حسنعلی نوشت:« پیش بینی از صندلی بزرگان مجلس خیلی سخته چون لابی ها و عناصر پشت پرده سیاسی برآن سایه انداخته ولی به نظرم در حوزه ریاست یک نبرد سه گانه باشه که میرسلیم با تجربه با قالیباف عملگرا و حاجی بابایی لابی گر بخواهند یک رقابت تمام را به نمایش بگذارند که گام اول مجلس خیلی بزرگ برداشته شود.»
بذارید آقای شهردار به آرزویش برسد

تعداد دیگری از کاربران هم با گلایه از وضعیت اقتصادی کشور بیان کردند که رئیس مجلس آینده برای آنان اهمیتی ندارد. مثلا کاربری نوشت:« حالا هر کی. مگه به حال ما فرقی داره؟ اونا دنبال کارای سیاسی و تسویه حسابای شخصی هستن. به ما چه؟ ما باید دنبال یه لقمه نون بدوییم و پراید ۹۰ میلیونی برامون حسرت بشه و هرروز سفره مون کوچکتر بشه. کسی به فکر ما نیست.»

فردی هم به نام بازنشسته نوشت:« در حالی که اقایان خود مشغول بند وبست هستنند تا چه کسی چه کاره شود واقعا" نظر من به چه دردی می خورد؟ می گویند سه راه حل برای هر مشکلی وجود داره بپذیرش، تغییرش بده، رهاش کن اگر نمیتونی بپذیری، تغییرش بده اگر نمیتونی تغییرش بدی، رهاش کن.»

محمد نیز نوشت:« این لوس بازی ها یعنی چی؟ یعنی چی اخه شما پیش بینی کنید کی رئیس میشه؟ واقعا فکر می کنید برای مردم مهمه که کی رئیس بشه کی نائب رئیس؟ جسم و روح و ذهن مردم خستس از اوضاع اقتصادی و گرونی وحشتناک! بذارید قالیباف به آرزوش یعنی ریاست مجلس و به تبعش ریاست جمهوری برسه!»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =