​دیدار مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با والدین شهدای بستری در مرکز توانبخشی ایثار

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان ایثار مشهد مقدس با والدین شهدای بستری در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام حسین معصومی ۲۰ اردیبهشت با حضور در مرکز توانخبشی سالمندان ایثار مشهد مقدس با والدین بستری در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: والدین شهدا  مایه عزت جامعه هستند و در هر زمان و مکان باید قدردان ایثارگری و فداکاری آنان باشیم.
حجت الاسلام معصومی ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی به این قشر عزیز افزود: رعایت موازین  بهداشتی در این مرکز به صورت کامل و مستمر رعایت می شود و سلامتی والدین شهدا جز مهمترین اهداف معاونت بهداشت و درمان است.
وی ادامه داد: انتظار می رود مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را بررسی کنند.
وی با بیان اینکه والدین شهدا با آموزه های دینی فرزندانی صالح تربیت کردند، تاکید کرد: امروز جوانان ایران اسلامی باید از تجربیات و مهارت این اسوه های صبر و مقاومت درس بگیرند.
در این دیدار، محمد جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان و مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند
گفتنی است، در حال حاضر در مرکز توانبخشی سالمندان ایثار ۱۳ نفر از والدین شهدا بستری هستند و این مرکز ظرفیت تا ۶۵ نفر بستری نیز دارد.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =