کمک‌های مومنانه روحیه ایثار و همدلی را در جامعه ترویج می‌دهد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به ایثارگری‌های دوران هشت سال دفاع مقدس که از جان و مال انجام می شد، گفت: کمک‌های مومنانه در این ایام نیز نماد زنده شدن ایثارگری در کشور است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  خبرگزاری بسیج از کرج ؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سید یوسف مولایی در آیین تجلیل از خیرین رزمایش کمک‌های مومنانه ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: حرکت کمک مومنانه نماد عینی ارزش نظام الهی اسلامی می باشد.

وی ضمن قدردانی از نقش حمایتی خیرین و جهادگران، افزود: ۵۰۰۰۰ بسته کمک مومنانه در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی با حلول ماه نزول قرآن در مناطق محروم شهر توزیع شد.

سردار مولایی با اشاره به همکاری سازمان ها و نهاد ها مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی در استان، ادامه داد: مرحله دوم رزمایش شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مصلی نمازجمعه شهر کرج و نواحی سپاه استان آغاز می شود.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم " به دیگران رحم کنید تا دیگران به شما رحم کنند"، تصریح کرد: اقدامات انجام شده درست است ،کم می باشد اما روحیه ای ایثار و همدلی را در جامعه ترویج می دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر شرکت در پویش کمک مومنانه، ابراز کرد: پویش کمک مومنانه از نمونه های زمینی شده، آیات الهی است.

سردار مولایی با بیان اینکه اتفاقات و خطراتی در دنیا رخ می هد، می آید و می رود، عنوان کرد: درس ها و حکمت آن ها مهم است، اگر به درستی درک و عمل بشود، شاید آن نتیجه مطلوب یک حادثه را در استفاده بهینه از آن حادثه و فرصت سازی در دل تهدید را رقم بزند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حرکت کمک مومنانه یکی از نمادهای عینی ارزش های نظام ارزشی الهی به ویژه مکتب تشع، علوی، فاطمی، حسنی و حسینی می باشد که قطره ای از عظمت ایثارگری را نشان می دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم از طرح کارگاه توانمندسازی و اشتغال سازی شهید خدمت مصطفی پیران در ناحیه امام حسین (ع) رونمایی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =