تسریع در صدور پروانه ساخت و ساز استقبال مردم را به دنبال دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، اصلاح فرآیندها و تسریع روندها درروند صدور پروانه را اقدامی ضروری جهت استقبال مردم از ساخت و سازهای قانونی و جلب اعتماد آنان برای دریافت خدمات مهندسی دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محسن صادقیان در نشست «رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان» که باحضور اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار، رضا یادگاری مدیرکل راه وشهرسازی استان، جمال الدین عزیزی شهردار یزد، محمدرضا عارفی مدیرکل دفتر فنی استانداری و اعضای هیئت مدیره سازمان برگزار گردید، بر لزوم شفاف سازی، تسریع و تغییر در نحوه ارتباطات و همچنین تلاش و توانایی های سازمان در این خصوص تأکید کرد و افزود: راه اندازی سامانه های دیجیتال و استفاده صحیح از آن می تواند موجب افزایش پیوند و اعتماد مردم به سازمان باشد.
وی با اشاره به نقش سازنده مردم در اصلاح روندهای ساخت و ساز تصریح کرد:  باید سعی شود با تکمیل روند ایجاد شده در سازمان نظام مهندسی برای همراه کردن مردم در امر ساخت و ساز نظیر راه اندازی سامانه "همیار سنم" و همچنین در نظر گرفتن مشوق های مالی، زمینه های لازم را برای دخیل کردن هرچه بیشتر آنان در روند ساخت و ساز فراهم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد  در این مراسم به قابلیت استفاده از نوآوری در قالب سامانه های دیجیتال برای بهره گیری از ظرفیت های پنهان، اشاره و بر لزوم گسترش شفاف سازی و تبادل اطلاعات سازمانی با جامعه در راستای اصلاح فرآیندها تأکید کرد.
وی ادامه داد: زمانی می توان شاهد استقبال مردم از سازمان و خدمات آن بود که در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز آنان پاسخ داده شود.
صادقیان در پایان از تلاش های رئیس واعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تشکر کرد و افزود: این سازمان در طی یک سال گذشته به خوبی توانسته پاسخگوی اعتماد ما بوده و اقداماتی که در کمیته تخلفات ساختمانی، با محوریت سازمان نظام مهندسی صورت گرفت، توانسته تا حد زیادی تخلفات را کاهش و آمار ساخت و سازهای دارای پروانه را افزایش دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =