رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری نظام مهندسی ساختمان یزد

ایمنا نوشت: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد رونمایی شد.

مهدی سالاری با بیان اینکه چرخه ساخت و ساز در شهر یزد با عیوب زیادی همراه است و ما شاهد حجم بالایی از ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم، اظهارکرد: خوشبختانه این سازمان توانسته با پشتیبانی معاونت امور عمرانی استاندار و همراهی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری یزد، موانع اصلی را شناسایی و درخصوص آن ها تصمیم گیری کند.
وی شرط اساسی استقبال مردم از فرآیند قانونی ساخت و ساز را اهتمام هر یک از این دستگاه ها به انجام صحیح تکالیف و وظایف محوله دانست و افزود: این امر جز با شفاف سازی و پاسخگویی صحیح و بموقع، امکانپذیر نخواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرمایه گذاری های قابل توجه سازمان در زمینه سامانه های دیجیتال و توسعه خدمات غیرحضوری به خصوص در شرایط کرونا اشاره و تاکید کرد: برخی از این خدمات برای مهندسین و اعضای سازمان و برخی دیگر برای مردم طراحی و ارائه می شود تا ضمن کاهش ترددهای غیرضروری، هزینه ها کاهش و سرعت ارائه خدمات افزایش یابد.
سالاری خاطرنشان کرد: این اقدامات و سامانه های دیجیتال در برخی از بخش ها عملیاتی شده و خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می گردد و امیدواریم ، بخش های دیگر آن نیز از امروز عملیاتی شود و بتوانیم خدمات ارزنده ای را با کمترین هزینه و سرعتی بالاتر به مهندسین و مردم ارائه دهیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =