دیدار غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با آیت الله «سید نصیر حسینی»دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛
آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر چهارشنبه (۲۴ اردیبهشت) در دیدار با «غلامرضا تاج گردون»، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید با همکاری همه نهادها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از آنها استفاده مطلوب صورت گیرد.

وی یکی از مشکلات شهر یاسوج را نداشتن برنامه فرهنگی برای این شهر دانست و گفت: متاسفانه محله ها و مناطقی از شهر هیچ گونه برنامه ریزی فرهنگی برای آن صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می رود در حوزه های فرهنگی و همچنین اختصاص بودجه، نمایندگان حمایت های لازم را داشته باشند.

آیت الله حسینی به بحث زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: زمین این زائرسرا مشخص و واگذار شده، انتظار می رود برای برنامه ریزی و ساخت این زائرسرا نمایندگان استان در مجلس همکاری لازم را داشته باشند.

امام جمعه یاسوج خواستار حمایت از بخش تولیدی و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شد و اضافه کرد: مناطق کم نظیر گردشگری بسیاری در استان وجود دارد که در جنوب کشور کم نظیر هستند و باید حمایت شوند.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف نمایندگان استان در مجلس، گفت: باید از همه ظرفیت ها برای پیشرفت استان استفاده کرد و از اختلاف افکنی پرهیز شود.

«غلامرضا تاج گردون» هم در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط «آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی»، نماینده سابق ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از اینکه یکی از فرزندان بومی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان منصوب شدند، بسیار خوشحالم.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان، گفت: از هر کمکی در راستای توسعه و پیشرفت استان کوتاهی نخواهم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =