۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
وجود رگبار و رعد و برق طی روز دوشنبه در قم

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم در روز دوشنبه قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین از قم : سعید اسماعیلی اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف و آفتابی است که این وضعیت تا اواخر وقت فردا شب ادامه دارد.
وی گفت: آسمان استان از اواخر شب یکشنبه همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در روز دوشنبه نیز قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
کارشناس هواشناسی استان قم تصریح کرد: بیشینه هوای ۲۴ ساعت گذشته در استان قم مربوط به شکوهیه با ۳۰ درجه و کمینه مربوط به کهک با ۱۱ درجه بوده است.
وی گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۲ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه و حداقل دمای هوای دوشنبه ۱۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۱درجه خواهد بود.
اسماعیلی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، یکشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =