دعوت  امام جمعه شهرستان آرادان از مردم جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا،امام جمعه شهرستان آرادان در پیامی علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا ،امام جمعه شهرستان آرادان در پیامی علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی را به حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. در متن پیام وی آمده است:
 بسمه تعالی
قال الامام علی علیه السلام 
من تسلی بالکتب لم تفته سلوه
هرکس باکتابها آرامش یابد،راحتی و آسایش از او سلب نمی گردد.(غررالحکم ص ۲۳۳)
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان به درگاه الهی و عرض تسلیت بمناسبت شهادت مظلومانه امام امیرالمؤمنین(ع)و تقدیم درود وسلام به همه علاقمندان به کتاب و مطالعه و تحقیق و پژوهش.
بدون شک مطالعه و تحقیق و دوست شدن و انس گرفتن با کتاب،فواید فراوانی دارد که هرچه زمان می گذرد ارزش و فواید آن،بیشتر روشن میگردد.
امیرالمومنین(ع)شهید بزرگ این ماه می‌فرماید: الکتب بساتین العلما،کتابها بوستان ها و باغ های سرسبز دانشمندان است.
امام صادق (ع)می‌فرماید:روزگار پرآشوبی فرا میرسد که در آن روزگارمردم جز با کتابهای خود انس نمی گیرند.
اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ انسان خردمندی پوشیده نیست اما انسان  مومن و معتقد بیش از دیگران به مطالعه و تحقیق برای افزایش سطح دانش و معلومات خویش مخصوصا در حوزه دین و پیشوایان معصوم(ع) نیازمند است.
لذا اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزاری دهمین دوره کتابخوانی رضوی بسیار قابل تحسین است.
ضمن قدردانی از همه عزیزان دست اندرکار برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از مردم مومن ،بصیر و فرهنگ دوست شهرستان دعوت می کنم در این حرکت فرهنگی ارزشمند شرکت کرده و با مطالعه آثار ارزشمند دینی،علمی و اخلاقی  در خصوص زندگی سراسر نور امام هشتم  علیه السلام دل و جان خویش را نورانی  نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =