فضای مجازی فرصت‌های بسیار خوبی را در اختیار معلمان قرار داد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: ایام مبارزه با کرونا ویروس، با تبادل اطلاعات میان معلمان و دانش آموزان، درس پژوهی در فضای مجازی رخ داد و توانستیم تجربه کسب کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از فارس ، فرهاد اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش فارس از برنامه‌های نخستین روز بازگشایی مدارس ناحیه سه شیراز بازدید کرد.

او در جریان این بازدید اظهار کرد: در وضعیت عادی قبل از شیوع کرونا، در حوزه درس پژوهی با چالش‌های جدی روبرو بودیم. اما در ایام مبارزه با کرونا ویروس، با تبادل اطلاعات میان معلمان و دانش آموزان، درس پژوهی در فضای مجازی رخ داد و توانستیم با سرعت بسیار بالایی به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازیم.

اسماعیلی با اشاره به سال تحصیلی پیش رو افزود: اطمینان داشته باشید از سال تحصیلی آینده، تجربه و دانش افزایی معلمان، تحت تاثیر استفاده از فضای مجازی به شدت تغییر خواهد کرد و ما از لحاظ فن آوری و روش‌های تدریس، وارد مرحله جدیدی از آموزش خواهیم شد.

او افزود: آموزگاران، معلمان و دبیران ما با توانایی‌های به دست آمده در این زمینه می‌توانند به آینده‌ای بهتر و روشن تر، امید داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از تلاش‌های خوب و قابل توجه ناحیه ۳ در زمینه‌های آموزشی و مبارزه علیه کرونا ویروس تشکر کرد و گفت: با توجه به مسائل پیش آمده، ابتدا فشار زیادی بر دست اندرکاران تعلیم و تربیت وارد آمد، اما در ادامه توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و امیدواریم و امروز با افتخار شاهد حضور دانش آموزان در سنگرهای تعلیم و تربیت باشیم.

محمد کماندار مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ نیز در این دیدار گزارش کاملی از روند مبارزه علیه کرونا ویروس و پیگیری برنامه‌های آموزش دانش آموزان ارائه داد.

او در ارتباط به رسیدگی به امور مدارس گفت: مقادیر قابل توجهی ماسک، دستکش، مواد شوینده و ضد عفونی کننده و همچنین تجهیزات کنترل این بیماری از جمله دستگاه تب سنج دیجیتال تهیه شده و طی سه ماه گذشته در اختیار مدارس قرار گرفته است.

محمد کماندار افزود: همچنین معاونان، کارشناسان و همکاران اداری با حضور در مدارس، حتی در ایام تعطیلات نوروزی، از روند ضد عفونی کردن و آماده سازی مدارس برای ارتباط بین خانه و مدرسه و مذرسه و اداره، بازدید کرده و گزارشات بازدیدها به اداره اعلام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =