۲ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با شناسایی فروشندگان کالا در سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی در شهرستان اراک، با شگردی خاص و بدون پرداخت وجه از این افراد کلاهبرداری می کرد،‌ در عملیات پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛ کامیار چهری اظهار کرد:‌ از مدتی قبل با اعلام گزارشی‌هایی از کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان اراکی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکیان مشخص شد که این افراد اقدام به آگهی کالای خود در سایت‌های فروش چون دیوار و شیپور کرده‌اند و بعد از مدتی فردی برای خرید با آنان تماس گرفته و در محل ملاقات،‌این فرد بعد از تحویل کالا و بدون پرداخت وجه، به بهانه‌های مختلف محل را ترک کرده و دیگر پاسخگوی تماس آنان نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک کلاهبرداری حرفه‌ای که با قرار وثیقه از زندان آزاده شده بود، در این کلاهبرداری ها به دست آمد.

چهری ادامه داد: با شناسایی این فرد و در عملیاتی این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در مراحل بازجویی‌های پلیس،‌ این فرد به هشت فقره کلاهبرداری از شهروندان اراکی به این روش اعتراف کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =