فرمانده انتظامی همدان: قتل برادر ۳۰ ساله در نیمه شب

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مردی برادر ۳۰ ساله خود را در نیمه شب گذشته در نزاع خیابانی به وسیله چاقو به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ جمشید باقری رئیس پلیس شهر همدان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: حوالی ساعت یک بامداد امروز در یک درگیری خیابانی، برادر کوچک با چاقوی برادر بزرگتر به قتل رسید.

ساعت حوالی یک بامداد پس از گزارش یک مورد نزاع خیابانی در یکی از محله‌های حاشیه شهر همدان، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس در محل حادثه حضور یافتند.

پس از اطلاع از انتقال این شخص به بیمارستان و مراجعه پلیس، مشخص شد جوان ۳۰ ساله‌ای براثر برخورد چاقو به ناحیه گردن جان خود را در همان دقایق اولیه از دست داده است.

ماجرای این درگیری از این قرار بوده که یک از طرفین درگیری با بردار زاده خود بحث‌ و جدل کرده و او این موضوع را به پدر خود منتقل می‌کند، پدر عصبانی پس از اطلاع از این موضوع، جلوی برادر خود را در خیابان سد می‌کند.

بحث‌وجدل آنها در خیابان جدی شده و هر دو برادر با هم گلاویز می‌شوند و برادر کوچک‌تر برادر بزرگ را در این درگیری بر زمین می‌زند در مقابل برادر ۴۰ ساله هم با استفاده از سلاح سرد ضربه‌ای به ناحیه گردن او وارد می‌کند.

برادر بزرگ پس‌از این اتفاق بلافاصله از محل متواری می شود، جوان ۳۰ ساله نیز که به بیمارستان منتقل شده بود براثر وارد شدن ضربه چاقو به ناحیه حساس گردن و بریده شدن شاه رگ، جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است، قاتل توسط پلیس شناسایی شده و ماموران در تلاش برای دستگیری وی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =