معاون استاندار همدان: شستا یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در همدان سرمایه‌گذاری می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: با یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پنج طرح بزرگ صنعتی، توسط شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در همدان اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ظاهر پورمجاهد روز سه‌شنبه در نشست بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا در همدان گفت: در راستای اجرای سند راهبردی و توسعه استان از منابع مختلف مالی و اعتباری برای تامین سرمایه استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سه طرح از طرح‌های بررسی شده، توسط"شستا"مربوط به دامداری می‌شود که نخستین دامداری با ۱۵ درصد پیشرفت در شهرستان درگزین آغاز شده است.

پورمجاهد افزود: این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی ساخته و با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح گازرسانی به این واحد گاوداری ۶ هزار راسی تا مهرماه سال جاری عملیاتی می‌شود.

لازم به ذکر است، در سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان یکی از مطالبات اصلی مهندس شاهرخی استاندار همدان  و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از نماینده دولت در وزارت کار، هدایت سرمایه های شستا به همدان بود که به دنبال رایزنی های صورت گرفته استاندار همدان با مدیرعامل شستا، تفاهم نامه اجرای چهار طرح بزرگ دیگر در همدان اجرایی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =