ضدعفونی ورزشگاه‌ها وظیفه تیم‌های میزبان است!

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد ضد عفونی تمام ورزشگاه‌ها باید توسط تیم‌های میزبان انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سهیل مهدی درباره زمان آغاز تمرینات تیم‌های لیگ برتر اظهار کرد: زمان بازگشایی تمرینات از سوی نهادهای نظارتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد ولی ما با توجه به تدابیری از قبیل انجام تست‌های اولیه و نتایج آن که توسط باشگاه‌ها ارسال می‌شود، حضور بازیکنان در تمرینات را تایید می‌رسانیم.

او ادامه داد: دو، سه روز به باشگاه‌ها فرصت دادیم تا مراحل اداری کارها انجام شود و از سوم خردادماه به شرط گذراندن تمام تست‌ها توسط تیم‌ها، اجازه تمرینات را صادر می‌کنیم. بر اساس این زمان‌بندی، نخستین مسابقه لیگ برتر که معوقه خواهد بود، در تاریخ بیست و نهم خردادماه برگزار می‌شود و شروع بازی‌ها رسما از روز دوم تیرماه است.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: نگرانی باشگاه‌ها برای فرصت کم و انجام سه هفته تمرین را حل کردیم و فرصتی بیش از چهار هفته به تیم‌ها داده‌ایم.

مهدی درباره شرایط تیم‌های لیگ یک ابراز کرد: تمرینات تیم‌های لیگ یک با همان انجام پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از پنجم خردادماه شروع می‌شود و از سی‌اُم خردادماه بازی‌های معوقه و از چهارم تیرماه رقابت‌های لیگ یک انجام خواهد شد.

او در خصوص وظایف باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال استان‌ها در زمان برگزاری مسابقات عنوان کرد: بحث آماده‌سازی ورزشگاه میزبان به طور کلی و طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات، بر عهده تیم‌های میزبان بوده و همانطور که قبل از تعطیلی بازی‌ها، تیم‌های میزبان به خوبی این کار را انجام دادند و رختکن‌ها را پس از مسابقات پلمب کردند، مطمئنا الان هم این کار توسط آنها انجام می‌شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =