وضعیت ۶ کانال و رودخانه بزرگ پایتخت/ لایروبی و پاک‌سازی مسیل‌ها

فارس نوشت: معاون شهردار منطقه ۵ تهران از لایروبی و پاکسازی ۶ کانال و رودخانه بزرگ جهت پیشگیری از وقوع سیل در پایتخت خبر داد.

رضا علی‌زمانی معاون شهردار منطقه ۵ تهران، درباره تمهیدات در نظر گرفته شده جهت پیشگیری از وقوع سیل و سیلاب در پایتخت اظهار داشت: کانال باکری، میان‌رود، شقایق و رودخانه کن (دره زرنو) و رودخانه فرحزاد و مراد آباد لایروبی کامل در آنها انجام گرفته تا از وقوع سیل در پایتخت پیشگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر حجم آب در کانال‌ها و رودخانه‌های پایتخت بالا رفته ولی این مسأله به دلیل تمهیدات انجام گرفته تأثیری بر امنیت رودخانه نداشته است و مشکلی به لحاظ ایمنی نداریم.

معاون شهردار منطقه ۵ تهران خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات پیش‌بینی شده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران سه پل میدان صادقیه، کانال وسک و پل سلیمی جهرمی تخریب شده است که تخریب پل سلیمی جهرمی اخیراً انجام گرفته و در پیشگیری از وقوع سیل در پایتخت بسیار حائز اهمیت است.

علی‌زمانی با اشاره به اینکه پاکسازی مسیل‌ها کامل انجام شده است‌، خاطرنشان کرد: آب در حال حاضر در کانال‌ها و رودخانه‌های پایتخت به صورت روان در حال حرکت است و وضعیت همه کانال‌ها با توجه به هشدار هواشناسی و بارندگی‌های شدید در حال رصد است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =