۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
لاریجانی؛ مصداق یک رئیس مجلس عاقل و معتدل

آقای علی لاریجانی انسانی اصیل و ریشه‌دار بوده و هست. نکته مهم درباره او این است که تازه به دوران رسیده نبود؛ همانند کسانی که در دوران سختی های کشور، زمان جنگ و انقلاب خورده و خوابیده باشد و حالا ادای حزب اللهی‌ها را دربیاورد.

آقای لاریجانی دلسوز انقلاب، شهدا، نظام و رهبری و فردی عاقل، معتدل و پخته است؛ سطح بالایی از توانمندی، درک و شعور در حوزه های اجرایی، قضایی و تقنینی را داراست.

من ایشان را انسان منحصر به فردی می دانم و به معنای واقعی ذخیره انقلاب است. امیدوارم که انقلاب و نظام قدر چنین شخصیت هایی را بداند.

من معتقدم سه دوره اخیر مجلس شورای اسلامی و به خصوص مجلس دهم بهترین دوران مجالس کشور بود  و ویژگی های خاص خود را داشت و این دوران دیگر تکرار نخواهد شد. تاریخ این موضوع را اثبات خواهد کرد.

موضوع مورد توجه دیگر بالا نگاه داشتن جایگاه قوه مقننه توسط ایشان است. اما مجلس یک طرف ماجراست و قوا و نهادهای دیگر هم نباید دست به تخطئه یکدیگر بزنند.

ارکان نظام باید از چنین رفتارهایی پرهیز کنند، حفظ استقلال به معنای تخریب دیگری نیست و آقای لاریجانی بسیار در این زمینه و همکاری با سایر نهادها و قوای دیگر موثر بود و ما از ایشان و ریاست ایشان بر قوه مقننه رضایت کامل داشتیم.

*نماینده مجلس دهم

۲۷۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =