آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا خوزستان تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ +تفکیک شهرستان ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۴۳۹ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۸۴۱۹ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین از اهواز ، علی احسان پور امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته(۳۰ لغایت ۳۱ اردیبهشت) تعداد ۴۳۹ مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او با اشاره به اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۸ هزار و ۴۱۹ مورد افزایش یافت، گفت: آمار تفکیک ابتلا در شبانه روز گذشته شامل اهواز ۲۳۸ بیمار(۷۵ مورد بستری و ۱۶۳مورد قرنطینه خانگی)، دزفول ۴۷ بیمار(۲۳مورد بستری و ۲۴ مورد قرنطینه خانگی)، شوشتر ۳۲ بیمار(۱۷ مورد بستری و ۱۵ مورد قرنطینه خانگی)، شوش ۳۱ بیمار(۴ مورد بستری و ۲۷ مورد قرنطینه خانگی)، ماهشهر ۱۷ نفر قرنطینه خانگی، دشت آزادگان ۱۳ بیمار(۳ مورد بستری و ۱۰ مورد قرنطینه خانگی)، باوی ۱۰ بیمار(۷ مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)، حمیدیه ۹ بیمار(۴ مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، رامهرمز ۹ بیمار( یک مورد بستری و ۸ مورد قرنطینه خانگی)، کارون ۷ بیمار(۴ مورد بستری و ۳ مورد قرنطینه خانگی)،  مسجدسلیمان ۵ بیمار بستری، ایذه ۵ مورد قرنطینه خانگی، آبادان ۴ بیمار قرنطینه خانگی، رامشیر و گتوند هر کدام ۳ مورد قرنطینه خانگی، بهبهان ۲ مورد بستری، هویزه ۲ بیمار( یک مورد بستری و یک مورد قرنطینه خانگی)، خرمشهر یک مورد بستری، باغملک یک مورد قرنطینه خانگی می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز تاسف از فوت۱۴ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، افزود: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۳۹۴ مورد افزایش یافته است.

احسان پور با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۷ هزار و ۲۵۰ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۷۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان با بیان اینکه غربالگری توسط کارشناسان مراکز بهداشتی به منظور شناسایی هر چه سریع تر مبتلایان قبل از بروز علایم بیماری، با تمام توان ادامه دارد، اضافه کرد: از شهروندان روزه دار استان درخواست می شود تا همچنان پروتکل های بهداشتی را با حداکثر توجه رعایت کنند و با توجه به در پیش بودن ایام عید سعید فطر، به منظور سلامتی خود و اطرافیان و قطع زنجیره انتقال، از دید بازدیدهای مربوط به این ایام صرفه نظر کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۷۹۸۰ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۶۷۱۰ نفر، بستری شدگان ۸۹۰ بیمار و فوت شدگان ۳۸۰ مورد اعلام شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =