کاراباما مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ و بوش

وقتی درباره تکنولوژی های مدرن زندگی در حال تغییر فکر می کنید احتمالاً به پیشرفت‌های پزشکی، کامپیوتری و یا ارتباطات فکری کنید اما آیا تا به حال درباره ماشین لباسشویی فکر کرده اید؟ به این فکر می کنید که آخرین باری که لباس های تان را با دست شسته اید کی بوده است؟ ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین تکنولوژی های قرن بیستم است.

این فناوری معجزه گر صرفه جویی در زمان، تأثیر بسیار زیادی بر زندگی افرادی که از آن استفاده می کنند، گذاشته است. داشتن یک ماشین لباسشویی در منزل راحتی فوق العاده ای را برای شما فراهم می آورد. شاید تا زمانی که خراب نشود و شما را با نبوهی از لباس های کثیف رها نکند قدر آن را ندانید!

هنگام استفاده از این وسیله ارزشمند، هر سناریویی ممکن است رخ دهد. شاید مخزن دستگاه از آب پر می شود اما تخلیه نمی شود. یا تخلیه می شود اما نمی چرخد. یا لباس ها شسته شده اند اما خیلی تمیز نیستند. خلاصه ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند یا کاملاً متوقف شده است. جای تعجب نیست که لباسشویی شما که بصورت مداوم کار می کند گاهی هم خراب شود یا عملکرد آن به اندازه ای ضعیف شود که لباس ها به خوبی تمیز نشوند. در چنین مواقعی بهترین کار چیست؟ شرکت تعمیراتی معتبر از کجا پیدا کنیم؟ چگونه متخصص و تعمیرکار لباسشویی حرفه ای پیدا کنیم که مشکل لباسشویی را به خوبی برطرف کند؟

حتما این پرسش ها و ده ها مورد دیگر در چنین مواقعی به ذهن شما هم می رسد. یکی از شرکت های معتبر تعمیرات لوازم خانگی که می تواند در زمینه تعمیرات لباسشویی واقعا به شما کمک کند، شرکت کاراباما است! در ادامه با ویژگی های متفاوت این شرکت بیشتر آشنا می شویم.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

شرکت کاراباما بیش از دو دهه است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سنگین از جمله تعمیرات کولر گازی، تعمیرات تلویزیون، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات ماشین لباسشویی و ... فعالیت می کند.

 کاراباما در ابتدا فعالیت خود را با خدمات تعمیرات لوازم خانگی در در تهران آغاز نمود و به مرور گستره فعالیت های خود را به سایر شهرها و استانها  توسعه داد.  در حال حاضر تکنسین های کاراباما در شهرهای تهران، کرج، رشت، لاهیجان، انزلی، اصفهان و ...  در حال خدمت رسانی به مشتریان در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی هستند.

 کاراباما با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با تجربه، با میانگین ۱۱ سال سابقه  کاری همواره یکی از بهترین شرکت های خدمات تعمیرات لوازم خانگی می باشد و بزرگترین هدف آن خدمات رسانی به موقع و بصرفه به همه هموطنان است.

تعمیرات و سرویس لباسشویی یکی از پردرخواست ترین و مهمترین خدمات شرکت کاراباما است که توسط تکنسین های این شرکت انجام می شود. خدمات به موقع، کیفیت بالا، تخصص در تعمیر برندهای مختلف و هزینه های منصفانه از جمله ویژگی هایی است که سبب افزایش درخواست از سوی مشتریان شده است. درباره برخی از برندهای معتبری که خدمات تعمیرات لباسشویی آن ها توسط کاراباما ارائه می شود بیشتر صحبت می کنیم.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کاراباما

وقتی نوبت به ماشین لباسشویی می رسد، غول تکنولوژی کره ای سامسونگ با تولید انواع مختلف لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا با ظرفیت 7.5 تا 16 کیلو گرم به عنوان یکی از برندهای پرچمدار خود نمایی می کند. برخی از ویژگی های برجسته ماشین لباسشویی های سامسونگ عبارتند از: AddWash، Bubble Wash، VRT، Smart Control و QuickWash که سامسونگ ازتمامی این تکنولوژی های پیچیده و جدید در جهت شستشوی سریع تر، تمیزتر و همچنین به صرفه تر از نظر مصرف انرژی بهره می گیرد. بنابراین در مواقعی که لباسشویی های سامسونگ با این تکنولوژی پیشرفته دچار مشکل می شوند، حتما نیاز است که از یک تعمیرکار حرفه ای لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید که توانایی و تخصص سرویس و یا تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما را داشته باشد. اگر شما هم با چنین دغدغه هایی رو برو هستید، می توانید از خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ توسط متخصصین باتجربه کاراباما بهره بگیرید. تکنسین های کاراباما در طول دوره فعالیت های خود در این شرکت، به صورت مداوم همگام با پیشرفت تکنولوژی لباسشویی های سامسونگ، باگذراندن دوره های تخصصی دانش فنی خود را به روز می کنند؛ لذا توانایی عیب یابی و تعمیر جدید ترین مدل های لباسشویی سامسونگ را نیز دارند. در صورتی که شما نیز لباسشویی سامسونگی دارید که دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرات دارد، پیشنهاد می کنیم حتما خدمات کاراباما را یک بار برای همیشه تجربه کنید!  

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در کاراباما

ماشین های لباسشویی ال جی در رنگ های مختلف با پنل های کنترل کاربر پسند و ویژگی ها و عملکردهای مورد نیاز شما طراحی شده اند. لباسشویی های ال جی از ویژگی های خلاقانه ای همچون: ظرفیت های شستشوی متنوع متناسب با سبک های مختلف زندگی، فناوری شستشو 6 حرکته، موتورهای Direct Drive، تکنولوژِی TurboWash برای شستشوی هر چه تمیزتر و عملکرد  بهتر استفاده می کنند. هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل می شود مهم ترین کار کمک گرفتن از یک متخصص مجرب و کاربلد است که بتواند مشکل لباسشویی شما را زود متوجه شود و آن را برطرف کند. برای این کار می توانید به تکنسین های کارآزموده و حرفه ای کاراباما اعتماد کنید. این متخصصین در فرایند تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با بهره گیری از دانش فنی و تجربه بالا تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات معیوب و مشکل دار دستگاه شما می نمایند و تنها در مواردی که قطعات قابل تعمیر نباشند اقدام به تعویض می نمایند. علاوه بر این هنگام نیاز به تعویض قطعات، موظف هستند از قطعات اوریجینال و شرکتی استفاده نمایند و درنهایت تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی ال جی آن ها به مدت 6 ماه از سوی کاراباما گارانتی می شود. به این ترتیب با اطمینان خاطر می توانید از خدمات تعمیر و سرویس لباسشویی ال جی توسط کاراباما استفاده نمایید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در کاراباما

یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برندها در دنیای لباسشویی های درب از جلو، برند آلمانی بوش است که با بسیاری از پیشرفته ترین ماشین های لباسشویی جهان رقابت تنگاتنگی دارد. ماشین های لباسشویی بوش از ظرفیت 7 تا 9 کیلوگرمی و تحت سه سری 4، 6 و 8 عرضه می شوند. لباسشویی های قدرتمند بوش از تکنولوژی های منحصر به فردی همچون: XxtraSanitary، i-DOS، EcoSilence، LoadSensor، VarioPerfect، SuperQuick، PowerWash و AntiVibration برای افزایش کیفیت شستشو استفاده می کنند. با این حال لباسشویی های قدرتمند بوش نیز ممکن است دچار مشکل شوند و نتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند. اینجاست که صحبت از یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی بوش برای برطرف کردن هر چه سریع تر و بهتر دستگاه به میان می آید. کاراباما سال هاست که به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش در این عرصه فعالیت می کند و با بهرمندی از متخصصین تعمیرات لباسشویی بوش، در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه های منصفانه تعمیرات، آماده خدمت رسانی به شما می باشد. در صورتی که به هر گونه خدمات تعمیرات یا سرویس ماشین لباسشویی بوش نیاز داشتید، می توانید از طریق ثبت درخواست خود در کاراباما اقدام نمایید.

کاراباما علاوه بر برندهایی که پیش تر درباره آن ها صحبت کردیم، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی را برای سایر برندها چه ایرانی و چه خارجی انجام می دهد. کلیه خدمات تعمیرات ارائه شده توسط تکنسین های کاراباما به مدت 180 روز توسط این شرکت گارانتی می شود تا به این ترتیب علاوه بر تایید توانایی و تخصص تعمیرکاران خود، موجبات اطمینان خاطر مشتریان را فراهم آورد. در صورتی که شما هم به هر گونه خدمات تعمیر لباسشویی نیاز داشتید می توانید درخواست خود را از طریق فرم آنلاین و یا تماس با شماره پنج رقمی 54584-021 ثبت نمایید تا به سرعت به مشکل شما رسیدگی شود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =